Hjertelyd

Magnolia•

Flørter med forumet
Forrige svangerskap lå hjertelyden på 130-140 (fikk en gutt).
Denne gangen er hjertelyden 160.

Er dette med hjertelyd og kjønn bare tull, eller stemmer det??

Stemmer sikkert på noen, men på mine tantebarn var det jentelyd på alle tre men de fikk tre gutter :)

Jordmor har sagt begge gangene at jeg har jentelyd, lå på rundt 160 hver gang. Har to gutter ;) Så jeg har ikke så veldig stor tro på det!

Min jordmor sa at det ikke er noe i dette. Hun sa at det eneste man kan se det på er den mørke stripa på magen. Med jenter så er den ofte mer framtredende og går lenger opp.

Min jordmor sa at det ikke er noe i dette. Hun sa at det eneste man kan se det på er den mørke stripa på magen. Med jenter så er den ofte mer framtredende og går lenger opp.
Sa hun noe om hvorfor den stripa er annerledes med gutt og jente? Syns det er artig med slike "funfacts" :D

Sa hun noe om hvorfor den stripa er annerledes med gutt og jente? Syns det er artig med slike "funfacts" :D

Hun sa ikke noe spesielt om det, men regner med det har noe med hormonene å gjøre :) Jeg fikk jente sist, og stripa gikk langt over navlen. Spent på å se hvordan det blir nå. Usikker om jeg vil vite kjønn eller ikke :)

Har fått to jenter og ikke fått antydning til stripe på magen med noen av de... bortsett fra strekkmerkene da :P

Har stemt på meg og mine venninner, men alt stemmer ikke på alle. 140+ = jente. 140- = gutt

Back
Topp