• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hjertelyd

Jeg finner ikke min egen heller jeg.. Er doppler'n min ødelagt? Regner med at det er for tidlig å høre hjertelyden til den lille, men finner ikke min egen selv om jeg plasserte den på hjerte mitt.. Hehe

Skrur du lyden helt opp? Jeg fant min egen, men tok litt tid det også :p Den lå mellom 70 og 90 alt etter som :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hørte hjertelyd idag hos jordmor, er 12+1 :)

Hun måtte lete lenge frem og tilbake, opp og ned, så hørte vi noe svakt. Hun sa den lå langt nede i bekkenet og dermed var det ikke så lett å finne lyden.

HURRA!!!!! 10+2 og no har vi høyrt et bittelite bankande hjerte med doppleren:Heartbigred
Hærlig å sjå uttrykket i ansiktet på mannen :)

Tror det er noe galt med min.. var på ul i går og da var alt i skjønneste orden;)

Så spennende :) kjøper kanskje en etterhvrrt, men litt tidlig enda tror jeg ;)

Det kan ha litt å si hvor i livmorshulen spiren har festet seg.
Enkelte plasser er det vanskeligere å "komme til" skikkelig slik en får hørt :)
Kommer nok etter hvert skal du se :)

Prøvde igjen i dag 10+1. Hørte ingenting, men fikk opp på displayet. Først 70 og noe (som da er meg selv), så 135. I kveld fikk jeg 181. Hvis dette er babyen så drev den sikkert på og turnet eller no, for det var veldig høyt :p Var det babyens hjerteslag tror dere?

:D

Last edited:
Back
Topp