Hjertelyd

marima_sn

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hørte verdens beste lyd i går, nemlig hjertelyden av den lille i magen ♡♡ brukte angel sound 9+4. ♡♡

Flere som har funnet den før uke 12?

Oi så fantastisk :-) :-)
Jeg fikk min doppler i går, men manglet gele.. Skal kjøpe i dag og prøve den i kveld. Er 9+4 i dag :-)

Hvor langt ned måtte du for å finne lyden? Tenker siden vi er ca like langt :-)

Eg bruke berre ein god dæsj bodylotion eller olja til min angelsound. Funka fint:) fant 8+6.

Å gjorde det det ja.. Trodde jeg måtte ha feks aloe vera gele jeg ;)

Oi så fantastisk :) :)
Jeg fikk min doppler i går, men manglet gele.. Skal kjøpe i dag og prøve den i kveld. Er 9+4 i dag :)

Hvor langt ned måtte du for å finne lyden? Tenker siden vi er ca like langt :)

Jeg brukte vanlig body lotion :) Jeg fant den litt like over trusekanten

Haha fant ingenting jeg, verken baby eller min egen :p Prøvde virkelig å få inn min egen, men fant den ingen stand. Får alle inn sin egen puls hver gang? (Sikkert jeg som lette på feil sted)
Prøve igjen om ei uke tenkte jeg :D

Haha fant ingenting jeg, verken baby eller min egen :p Prøvde virkelig å få inn min egen, men fant den ingen stand. Får alle inn sin egen puls hver gang? (Sikkert jeg som lette på feil sted)
Prøve igjen om ei uke tenkte jeg :D
Det var rart :S brukte du nok gele/olje? Jeg fant min mange steder :) husk at du må trykke litt ned også, og ha lyden høyt på :)

Det var rart :S brukte du nok gele/olje? Jeg fant min mange steder :) husk at du må trykke litt ned også, og ha lyden høyt på :)

Prøvde med spenol, men det er kanskje ikke noe som fungerer? Kan jeg bruke matolje? Ellers får jeg kjøpe aloe vera gele på mandag.. Kan hende jeg dro den litt raskt over, men hørte ingenting, ikke engang susing...

Så kommer jeg og er negativ her men jeg syns det er tidlig å begynne lete når man er 9 uker... Ja. Noen er heldig og kan høre den da, men de fleste ikke. Jeg har to ulike dopplere. Ene står det at man kan høre fra uke 12 og andre fra uke 10. Så ikke bli altfor skuffet om du ikke finner. Selv fant jeg 10+4.

Sent from my iPhone using BV Forum

Susing skal da vera når du skrur an på? Kanskje den ikkje virke som den skal?[/quote

Ja, oppdaget "feilen". Den lyste grønt, men prøvde å bytte batterier, da ble lyset sterkere og jeg hørte susing. Fant min puls, men ikke lille enda!! :D

Leiter dere lenge? Sitter dere eller ligger dere? Har dere den med display eller uten. Jeg har kjøpt meg den med, og lurer på å prøve:p Er bare 9 uker da, men...

Arh, finner bare min egen :/ Har dere noen triks?

Er den jeg også har, men finner den ikke i dag ihvertfall ;(

Er den jeg også har, men finner den ikke i dag ihvertfall ;(

Jeg holdt på lenge, og bruk rikelig med olje :) jeg fant denn rett over trusekanten, trykk lit ned og ha litt vinkel :) jeg vinklet den litt nedover på en måte.. Ta deg god tid og slapp helt av :)

Jeg finner ikke min egen heller jeg.. Er doppler'n min ødelagt? Regner med at det er for tidlig å høre hjertelyden til den lille, men finner ikke min egen selv om jeg plasserte den på hjerte mitt.. Hehe

Har prøvd to ganger i dag, vet ikke om jeg tør mer? Er vell ikke helt bra?

Jeg kjøpte ul-gel fra angelsound.

Angrer litt på at jeg prøvde nå, men er jo veldig tidlig. Er bare 9+0 eller 9+1.

Back
Topp