Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg bruke berre ein god dæsj bodylotion eller olja til min angelsound. Funka fintfant 8+6.
Oi så fantastisk![]()
Jeg fikk min doppler i går, men manglet gele.. Skal kjøpe i dag og prøve den i kveld. Er 9+4 i dag
Hvor langt ned måtte du for å finne lyden? Tenker siden vi er ca like langt![]()
Jeg brukte vanlig body lotionJeg fant den litt like over trusekanten
Det var rart :S brukte du nok gele/olje? Jeg fant min mange stederHaha fant ingenting jeg, verken baby eller min egenPrøvde virkelig å få inn min egen, men fant den ingen stand. Får alle inn sin egen puls hver gang? (Sikkert jeg som lette på feil sted)
Prøve igjen om ei uke tenkte jeg![]()
Det var rart :S brukte du nok gele/olje? Jeg fant min mange stederhusk at du må trykke litt ned også, og ha lyden høyt på
![]()
Susing skal da vera når du skrur an på? Kanskje den ikkje virke som den skal?[/quote
Ja, oppdaget "feilen". Den lyste grønt, men prøvde å bytte batterier, da ble lyset sterkere og jeg hørte susing. Fant min puls, men ikke lille enda!!![]()
Jeg holdt på lenge, og bruk rikelig med oljeEr den jeg også har, men finner den ikke i dag ihvertfall ;(
Sent from my iPhone using BV Forum