Hjertelyd

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg fant en lyd rett over skambenet som jeg ikke har funnet før. Funnet kun min egen puls på venstre side. Hjertelyden var for svak til å slå inn på digitale doppler'n min, men telte slagene og kom frem til 114! Er dette også min egen eller babyen sin? Synes den var litt lav :(

Appen

8+5

Appen

De fleste finner ikke hjertelyden til den lille før de er 9, 10, 11 eller også 12 uker på vei. Og om man skulle finne den i uke 9 og 10 er man heldig. Tror ikke du skal bekymre deg for at noe er galt dersom du ikke har blødd. ;) Prøv igjen om en ukes tid. ;)

Har ikke blødd noe. Men nå klarte jeg det store og fikk litt kokevann på genseren når jeg skulle lage mat. Er rett under navlen og nå har jeg fått rødt merke med antydning til blemme :( spira ligger jo myr lengre ned så regner ikke med at den fikk boblebad ?:p

Appen

Jordmoren min fant IKKE hjertelyd i dag å jeg er 12 + 3 i dag.
Men hun skal prøve når jeg er i uke 16 igjenn. Hun prøvde virkelig å finne den i dag.
Fant min puls mange plasser. :p

Når du er såpass kort og du teller selv, så skal det små ting til som kan gi "store" utslag. Ville ikke tenkt noe på det, men heller vente et par uker før du prøver igjen.

Har ikke blødd noe. Men nå klarte jeg det store og fikk litt kokevann på genseren når jeg skulle lage mat. Er rett under navlen og nå har jeg fått rødt merke med antydning til blemme :( spira ligger jo myr lengre ned så regner ikke med at den fikk boblebad ?:p

Appen
Tror nok ikke det er krise. ;) Som det skrives ovenfor, så finner noen den ikke i uke 12 engang. Du kan ha morkake som ligger i veien. Eller så kan det hende den gjemmer seg. Ikke noe du skal bekymre deg for. :)

Pulsen er ikke høy når du er så kort på vei, når du når over uke 10-11 ( tror jeg det var) så kan den være på opptil 160 el noe sånt. Så tenker ikke du skal bekymre deg over det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fant hjertelyden 7+4 ved mitt første svangerskap. Så jeg tror nok det var den lille du hørte ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp