hjertelyd

Klarsometegg

blir kjent med forumet :)
*MIA*
Gikk til innkjøp av doppler sent på torsdag kveld, og allerede lørdag var den i postkassa :) jeg og samboern slengte oss på sofaen og prøvde med en gang. Fant bare min egen puls... tenkte at dette er jo normalt, og det kan jo være vanskelig å finne... prøvde igjen noen timer senere, og fant da en vakker jevn pulserende lyd på ca 160 slag i minuttet :) :) det var sååå deilig å høre :) vi har blitt enige om å kun bruke den 1 gang i uka, slik at vi ikke tar helt av :)

Så gøy :)

Fantastisk følelse!!
Regner med at du bestilte hos nettbutikken til Angelsounds. Superrask levering der!

Gikk til innkjøp av doppler sent på torsdag kveld, og allerede lørdag var den i postkassa :) jeg og samboern slengte oss på sofaen og prøvde med en gang. Fant bare min egen puls... tenkte at dette er jo normalt, og det kan jo være vanskelig å finne... prøvde igjen noen timer senere, og fant da en vakker jevn pulserende lyd på ca 160 slag i minuttet :) :) det var sååå deilig å høre :) vi har blitt enige om å kun bruke den 1 gang i uka, slik at vi ikke tar helt av :)

Vet du, for min del så var det å kjøpe doppler mer beroligende enn noe. Nå kan jeg lyte på hjertelyden når jeg vil, og da føler jeg ikke behov for å gjøre det. :) Så til tross for at den er i hus, så blir den ikke misbrukt :) Den er til de dagene der jeg lurer på om alt er ok der inne hehe

Veldig godt å høre at dere fant hjertelyden - verdens fineste lyd! :)

Vet du, for min del så var det å kjøpe doppler mer beroligende enn noe. Nå kan jeg lyte på hjertelyden når jeg vil, og da føler jeg ikke behov for å gjøre det. :) Så til tross for at den er i hus, så blir den ikke misbrukt :) Den er til de dagene der jeg lurer på om alt er ok der inne hehe

Veldig godt å høre at dere fant hjertelyden - verdens fineste lyd! :)

Så enig med deg! :) utrolig godt å vite at man kan berolige seg selv hvis det trengs. Har en ganske stressfylt jobb, og nå er det godt å ha en mindre ting å stresse over :)

Fantastisk følelse!!
Regner med at du bestilte hos nettbutikken til Angelsounds. Superrask levering der!

Det stemmer :) ble overrasket over leveringstiden :)

Finner ikke hjertelyden jeg:( er det for tidlig? er 12+2 nå..
Enkelte finner den ikke før etter uke 14 (det står forresten fra uke 14 på pakningen)
Noen har jo foranliggende morkake, kanskje du er en av de? Ellers tok det litt tid før jeg fant lyden. Pleier å lettere finne den på morgenen også.

Jeg fant den ikke tydelig, men hørte den svakt under på en måte, men den var ikke sterk nok til å slå ut på telleren, ved 10+1

Finner ikke hjertelyden jeg:( er det for tidlig? er 12+2 nå..

Prøv om morgenen når du har full blære. Det kan dog være for tidlig. Jeg prøvde den dagen jeg fikk den og hørte ingenting. Prøvde to dager etterpå med full blære og da hørte jeg den i 3 sekunder :) Jeg får ennå ikke telleren på displayet til å slå ut, men jeg tipper at det er fordi hjemmedopplerne er en god del svakere enn de som lege/jm bruker. De skal tross alt håndteres av ikke-medisinsk personell :)

Jeg kjøpte doppler uten display, så måtte høre og telle selv. Koblet den til en minihøytaler, slik at både jeg og samboern kunne lytte etter den. Måtte lete en stund, så den var ikke lett å finne så tidlig.

Jeg fant jeg fant :D det var en fin ting å starte dagen med:) først hjertelyd og så UL.... Iiiiiikiiih!
Fant hjertelyden ganske langt ut på begge sidene...

Høres herlig ut :)

Back
Topp