Hjertelyd!

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Vet dere når legen leter etter hjertelyd første gang? Når jeg skal på kontroll i uke 9, det er for tidlig eller? :-)

Ja, det er tidlig. Jordmor sa til meg at de ikke lyttet før i allefall uke 12, for det var så liten sjans for å høre noe, å de ville ikke at mødrene skulle bli stressa av at de ikke hørte noe når det var så liten sjans for det.

Tror man ikke får hørt noe særlig før uke 12, men er ikke sikker:) du får spørre legen din:)

Min jordmor ville ikke høre da jeg spurte i uke 15! Men etter litt press og uro fra min side gjorde hun det, og vi hørte det :)

Tror det er litt varierende praksis rundt om, usikker på når jeg hørte med de 2 andre sv. Denne gangen har jeg bestilt med egen doppler :)

Ok, så skal ikke gire meg opp altså! Skal på tidlig ul i uke 12. Får bare holde meg til da :-)

nå er ikke jeg sikker altså, men jeg trodde jeg hadde lest at noen fikk høre hjertelyd i uke 7 ???

Var det jeg også trodde Sjanetti :-p derfor jeg måtte spørre! ;-)

Da jeg var gravid med sønnen min ville ikke fastlegen min lete Etter hjertelyden før rundt uke 18-20. Husker ikke helt nøyaktig. Tror det varierer veldig fra lege til lege når de vil prøve.

Synes å huske at egen fant hjertelyden i uke 14 sist.
var på tidlig ul i uke 7 å fikk øre den da også:) (innvendig ul)

Back
Topp