Hjertelyd

LykkeIMagen

Betatt av forumet
Når kan en høre hjertelyden? ..jeg har glemt d ut.
Hvis du er hos legen å de vil se om de finner den med doppler, når er det mulig å høre den? Fra hjertet slår, eller??
Har noen av dere hørt den? :)

Med doppler å utsida av magen har eg forstått det at ingenting er sikkert før rundt uke 12. Med ul på innsida kan ein høyre hjertet frå tidlig i veke 6.

Ok :) Jeg skal til legen i morgen..er 7+1 idag, har så lyst å høre. Men, kanskje litt for mye å forvente når jeg ikke er så langt på vei..men det går ann å spørre :)

Jeg fikk beskjed av legen at de ikke begynte å høre etter hjertelyd før uke 20... Men skal til jordmor uke 14 og håper ho har en annen mening enn legen ;)

Når jeg var hos legen i uke 7 sa hun at vi KANSKJE kunne finne hjertelyden ved neste time, og jeg er da i uke 11. :)

*Bruker BV app'en*

Jeg fikk beskjed av legen at de ikke begynte å høre etter hjertelyd før uke 20... Men skal til jordmor uke 14 og håper ho har en annen mening enn legen ;)

Når jeg var hos jordmor sist så sa ho at rundt uke 13-14 så kunne ho høre hjertelyd mest sannsynlig, og vi satt opp time for å høre :D

Jeg var 6 uker og fikk høre hjertelyden... Da sa hun at hjerte hadde begynt å slå for noen dager siden, så d var flaks jeg ikke kom før ;)

Jeg er 6+3 imårå å ska te legen då... Kan si vist han hørre hjerte lyden i tilegg he han oxo UL utstyr så jeg gleder meg til d... Kansje litt tilikt men låft å håpe at han ser noe... :P

Min fastlege skal høre etter hjertelyd på neste kontroll, da er jeg i uke 14, men sier hun ikke kan garantere at vi hører noe... Glad jeg skal på privat UL om 1,5 uke :-)

*Venter #2 i januar 2014*

I uke 20 var litt sent da..sist svg.skap hørte jeg den i uke 9 eller noe slikt.
Men var hos legen idag og jeg kom ikke på å spørre en gang..hun sa nemlig at hvis jeg ville kunne jeg komme tilbake neste uke til en annen lege som har fått seg ul-apparat og se lille knøttet! :D
Så da får seg se, evt.høre der neste tirsdag!! Jippi :))

Back
Topp