Hjertelyd!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Har en slik en angelsound doppler og i kveld skulle jeg ta en lytt :)
Fikk så vidt høre hjertelyden 2 ganger, da viste displayet 140 men forsvant veldig kjapt begge gangene.. Så fikk ikke hørt ordentlig.. Men det er babyen sin lyd jeg fant da? Og er det sånn at babyen smetter vekk avogtil?
Prøvde en god stund etterpå men da fant jeg den ikke..
Vanlig? Har morkaken forann om det har noe å si..
Frister å prøve igjen. Men føler jeg plager mini ...

Det skjedde hos jordmor med meg. Måtte bare flytte den etter. Er vel ungen når den er så høy, fikk beskjed om at den skal ligge mellom 130 og 160 av jordmor

Det er babyen ja:) se smetter ofte unna nå som de har plass:) du hører kanskje skvulp også? Den lille som beveger seg i fostervannet:) min er hyper til tider

De spretter jo rundt der inne. Jeg fant hjertelyd, og da hørte jeg den veldig godt. Da holdt jeg den på samme plassen hele tiden, og plutselig ble den svakere og babyen flytta seg på andre siden.. Hvor langt er du på vei?:)

Ja hørte en god del skvulp ja :)
Jeg er 18 + 3..
Har hørt den før altså, tidligst for 2 dager siden og da fikk jeg høre på lenger..
Men i dag var det vanskelig og fikk vel høre i Max 1/2 min :p

Det er babyen ja:) se smetter ofte unna nå som de har plass:) du hører kanskje skvulp også? Den lille som beveger seg i fostervannet:) min er hyper til tider

Samme opplevelsen her. Blir bare skvulping og ingen hj.lyd :p

Okei.. Godt å høre :) da er det vertfall liv inni der når an skvulpe og svømme rundt :) puster lettet!!

Back
Topp