Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja synes også det er veldig rart at det er mange helt ned i uke 7 som menerå ha funnet hjertelyden. Selv om de vet hvor å lete. Spiren ligger så langt nede at til og med jormødre og leger som også vet hvor de skal lete ikke finner det før godt over uke 12... dette er mitt 5 barn, og vet hbor jeg skal lete, men i uke 10 registrerer jeg kunn min egen puls. Og jeg har faktisk det samme dopplern som både leger og jordmødre bruker....
Hold hue kaldt da. Jeg sa bare at jeg og syntes det var rart at de fant den så langt nede som uke 7. Legen har ikke prøvd på meg engang. Jeg har lest dette på nett. Deriblandt her på bv...Ikke enig i den bombastiske påståelsen at det ikke er mulig å finne hjertelyden i uke 10 fordi du ikke har gjort det eller legen din ikke klarer det. Legen MIN fant hjertelyden i uke 9 med førstemann og uke 10 denne gangen. Og jeg har funnet den med egen doppler også. Og i likhet med deg VET jeg hvordan babyens hjertelyd er i forhold til min egen - no way at jeg har 160 slag i minuttet