Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er ca like langt på vei og fant den for første gang i går. Du må bare være tålmodig :) Jeg lytta en god stund på hvert sted, og det hendte det tok litt tid før den kom, og så forsvant den igjen, men en gang fikk jeg hørt i et minutt så jeg kunne ta pulsen. Men det ersikkert litt avhengig av hvordan den ligger og sånn også. Jeg vet ihvertfall at du IKKE skal bli bekymret om du ikke finner den på egenhånd :)
Det er ikke for tidlig å høre den nå nei.
Har hørt den mange ganger.
Vet du ca hvor babyen ligger? hvilken side?
Smør på litt babyolje eller lignende, fra navlen og ned mot skambeinet.
Min baby ligger på høyre side. Finner hjertelyden med engang jeg. Ikke no problemer..
Er vel 2-3 uker siden jeg fant den første gang..
Jeg fant den første gang i uke 10, så det er ikke for tidlig :) Ganske langt nede, ca midt mellom der hårene stopper og navlen, eller rett under det,,,
Det kan ta lang tid å finne, fordi man må treffe helt riktig... Men da man først har funnet det finner man det lettere igjen
Er 14+5 i dag, og har hørt den mange ganger :)
Men kommer an på hvor god doppler du har! Har ei venninne som har doppler, med den er det litt vanskelig å finne hjertelyden, meeen jeg er så heldig at jeg jobber på et Legesenter, og der har jeg hørt den tydelig flere ganger ;)
Håper du finner den snart :D