Hjertelyd?

MittAndre <3

Elsker forumet
Hei!

Kom på at jeg har en sånn greie som jeg kan høre hjertelyden til bebisen med. Kjøpte det i forrige sv.skap, men husker ikke hvor tidlig man kan begynne å høre etter det? Noen som husker?

usikker, men hvor får du tak i sånn? har lyst på :) :)

DA har jeg bestilt en slik, spennende! gleder meg til den kommer :) :)

Det anbefales å ikke lete etter den før man har vert på ordinær ul, pga det kan stresse mor om man ikke finner den.
Jordmor leter ikke etter den før etter uke 12. Men de vet jo hva de skal lete etter osv.

jeg har også en sånn babywatcher, i forrige sv. skap fant jeg hjerte i uke 12:) Og noen finner ikke før uke 14-15, så dette er induviduelt:)

jeg har også en sånn babywatcher, i forrige sv. skap fant jeg hjerte i uke 12:) Og noen finner ikke før uke 14-15, så dette er induviduelt:)

Tryllefant skrev:
Det anbefales å ikke lete etter den før man har vert på ordinær ul, pga det kan stresse mor om man ikke finner den.
Jordmor leter ikke etter den før etter uke 12. Men de vet jo hva de skal lete etter osv.

Mener og huske at det var noe sånt ja... Men jeg kommer sikkert til å prøve rundt uke 12 likevel, kjenner jeg meg selv rett...  Skal prøve å holde meg lengst mulig da, men det er jo så spennende!!!

Idus87 skrev:
DA har jeg bestilt en slik, spennende! gleder meg til den kommer :) :)

Grattis!!! Det er veldig kos <3 Men husk det de sier under her da...det er ikke så lett å finne den...og ihvertfall ikke så tidlig

Jeg hørte hjertelyd når jeg var rundt 9 uker sist :)

Jeg fant hjertelyden med fjerdemann 8+3 <3 Verdens vakreste lyd!

Men jeg prøvde bare av og til, også ble jeg ikke redd om jeg ikke fant den en dag :)

jeg har babywatcher og kunne høre <3 lyden i uke 10 sist gang :)

Jordmor fant ikke hjertelyden før i uke 16 i mitt forrige svangerskap. Det er viktig å huske at det er store individuelle forskjeller. Er så lett å bli stresset når 'alle andre' finner/hører hjertelyden tidlig. 

Jeg hadde morkaken på fremsiden av magen og den fungerte som en meget god lyddemper :)

Back
Topp