Hjertelyd uke 11, noen??

2små

Forelsket i forumet
Har vært hos legen i dag, han prøvde å finne fosterlyden med doppler, men lykkes ikke. Jeg er 11+1 bare i dag, så er klar over at det er tidlig. Men i og med at jeg har mista 3 så er det en liten del av meg som er bekymret. Så å hørte hjertelyd sist i uke 7+6.

Last edited:
Da jeg var gravid med første klarte ikke jordmor å finne hjertelyd på kontroll i uke 16. Legen ville ikke prøve i uke 12. Var på ul i uke 17 da, og alt var i orden, men de fant ut at jeg hadde morkaken på forsiden, så kan være derfor jordmor ikke fant. Kan være det er en slik variabel som står bak denne gangen hos deg også :)

Da jeg var gravid med første klarte ikke jordmor å finne hjertelyd på kontroll i uke 16. Legen ville ikke prøve i uke 12. Var på ul i uke 17 da, og alt var i orden, men de fant ut at jeg hadde morkaken på forsiden, så kan være derfor jordmor ikke fant. Kan være det er en slik variabel som står bak denne gangen hos deg også :)
Sist jeg var gravid, hørte jeg hjerte lys hos lege litt senere ut i uke 11. Fant da senere ut at jeg hadde morkaka foran. Tenker mest på at den lille er så liten at den har gjemt seg. Håper iallfall at alt er i orden der inne!

Sist jeg var gravid, hørte jeg hjerte lys hos lege litt senere ut i uke 11. Fant da senere ut at jeg hadde morkaka foran. Tenker mest på at den lille er så liten at den har gjemt seg. Håper iallfall at alt er i orden der inne!

Men foran kan jo variere, både hvor i livmoren på forsiden, og hvor i livmoren og i forhold til morkaken babyen gjemmer seg når de er så små og har god plass der inne. :)

Sist gang ville ikke jordmor lytte i uke 14, for hun var redd for å ikke finne,men har en angelsound hjemme som jeg hadde hørt hjertelyden med ett par dager før :p
I dag tenkte jeg å prøve å se om jeg fant hjertelyden selv, og det gjor jeg faktisk :D er 10+4 idag :)

Legen klarte ikke finne hjertelyden på meg i uke ni sist. Men jordmor klarte det i uke 10, tror jordmødrene er mye flinkere så ikke få panikk selvom han ikke fant den nå :)

Back
Topp