Hjertelyd og ultralyd...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Var hos jordmor for førse gang i går... Både gleda og grua meg til det. Gleda meg til å få høre det lille hjertet slå. Grua meg, for tenk om vi ikke hørte noe...
Etter masse prat om ditt og datt, fikk vi høre. Fant hjerteslagene veldig fort, tydelige og fine. Lyttet litt rundt, så ser hun på meg og sier: Men jøss... Er det to her, eller..? Kjente pulsen steg en del. Men vi hørte det tydelig, to steder i magen. Vi gikk ut derfra sjkelvene, både min samboer og jeg... Det tok ikke lang tid før vi hadde bestilt time til privat ultralyd. Måtte vente et helt døgn for å få vite. Det ble et langt døgn... Men nå er det gjort. Her sitter vi med to flotte bilder av vår lille. (det var bare en...)

Det er en helt utrolig oplevelse å både høre hjertet banke og se den lille kroppen bevege seg...

Gleder meg allerede masse til ultralyd på sykehuset midt i august. Det er så mye å se fram til nå...[:)]

OJ! Da kan jeg tenke meg at pulsen steg en god del ja[:D]

hehe, så spennende da!! :)

Pulsen ble ekstrem høy ja. Hadde jo vært gøy med to, men tror jeg klarer meg med en sånn i første omgang[:)]

Back
Topp