Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når annbefaler de å ta denne plumbo testen?? :)Google ga meg disse svarene:*Månestråle* skrev:
Plumbo:
Tiss i en kopp og tilsett to spiseskjeer med pulver-Plumbo. Bland godt (gjøres ute pga. det lukter høgg) og la stå i 30 minutter. Se så på fargen:
Rød, svart og brun = gutt
Blå eller grønn = jente
Hjertelyden:
Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente.
Vil bare si at Plumbo er ikke noe man skal rote med når man er gravid. Å inhalere den "dampen" som kommer eller bare lukten av det er ikke bra...... Det er veldig sterke greier, og kan meget mulig være skadelig for barnet. Så vil anbefale dere å holde dere unna denne testen...... Så var det sagt for endte gang her innemammamoren skrev:
Hilsen gledesdreperen!
lnie skrev:
Vil bare si at Plumbo er ikke noe man skal rote med når man er gravid. Å inhalere den "dampen" som kommer eller bare lukten av det er ikke bra...... Det er veldig sterke greier, og kan meget mulig være skadelig for barnet. Så vil anbefale dere å holde dere unna denne testen...... Så var det sagt for endte gang her innemammamoren skrev:
Hilsen gledesdreperen!
Da jeg leste litt om testen på forskjellige forum, så sto det vel overalt at man burde blande ute og aller helst få noen andre til å blande så gjør man det burde det jo ikke være så ille:-)
Sikkert mange som står og blander og styrer på og ikke vet det kan være farlig. Så ville i hvert fall informere. Tror ikke noe som helst på det heller, så sparer meg for "giften", rotet, griset og ikke minst de femti kronene mammamoren skrev:
lnie skrev:
Hilsen gledesdreperen!
Da jeg leste litt om testen på forskjellige forum, så sto det vel overalt at man burde blande ute og aller helst få noen andre til å blande så gjør man det burde det jo ikke være så ille:-)
Vel...... hehe..... holder meg heller unna jeg da. plumbo er sterke fy fy saker, så lar heller være.Sikkert mange som står og blander og styrer på og ikke vet det kan være farlig. Så ville i hvert fall informere. Tror ikke noe som helst på det heller, så sparer meg for "giften", rotet, griset og ikke minst de femti kronene