Hjertelyd og kjønn

~Tusse~

Glad i forumet
Noen som har noen meninger om dette med hjertelyd og kjønn?

Mange sier jo at det er bare tull,men husker også fra Jordmødrene på TV at han Borzo sa han var100% sikker  på kjønnet ut fra hjertelyden.

Jeg har ihvertfall hørt hjertelyden nå, og den var rask,160. Og det skulle jo tyde på jente, hvis det stemmer.....

jeg har også trua på det med hjertelyd og kjønn ;) men selvfølgelig ingen regel uten unntak;)

Jeg har absolutt ingen tro på det hehe..
Hadde jeg fulgt det med hjertelyd så skulle guttungen min på 15mnd vært jente..

Jordmoren min sa det ikke hadde noe å si! det kom annpå hvor aktiv babyen var og hadde ikke noe med kjønnet å gjøre!
Men viss eg får vite på torsdag at eg har en jente i magen så har eg troen på det :P For sist fikk eg gutt, da låg hjertelyden på rundt 142. Og nå ligger den på ca 150 :)
Men viss du googler det, så ser du det er mange som har fått gutt på høy hjertelyd og mange som har fått jente på lav....

Jeg tror ikke det stemte helt med jenta vår, for hun hadde typisk guttehjerteslag i starten og slutten av svagerskapet og typisk jentehjerteslag midt i. Har hørt at det er de siste 3 mnd man skal se på?

jeg hadde veldig troen på det, helt til jeg fikk vite at vi venter gutt. Hjertelyden ligger på 167...

trudde på det før, men trur på legen min som seier dette er tull :) her er hjertelyd stort sett på 150..og ganske sikkert gutt dette..

Back
Topp