Hjertelyd og kjønn

Januarmammaen

Forelsket i forumet
Januarlykke 2019
De som vet kjønn og har hørt hjertelyd, hva lå den på? Og hvilken uke var dere i? [emoji4]

Lurer jeg også på [emoji6]

Mine 4 gutter lå alltid under 160 i hjertefrekvens...

Min (antatte) jente hadde hjertefrekvens på 163 da jeg var inne 12+1. Da var det ikke særlig aktivitet heller, bare noen bevegelser [emoji1] med gutten min var vi på undersøkelse uke 9+4, han hadde hjertefrekvens på 162, men han klarte ikke å ligge stille (hverken da eller siden....) [emoji6]

En tendens til at jenter gjennomsnitt ligger høyere enn gutter? [emoji6]

En tendens til at jenter gjennomsnitt ligger høyere enn gutter? [emoji6]

Jeg spurte jordmora om det sist gang jeg var på ultralyd, men hun mente den ikke nødvendigvis stemte helt [emoji5] husker ikke hva hjertelyden på min lille gutt var, men tror den var rundt 150-160 [emoji5]

Oki. Synes bare svarene over her viser den tendensen, i tillegg til at andre også har sagt det. Jeg har en gutt fra før, men aner ikke hva hans hjertelyd var var bare på en ul med han, og var ikke opptatt av hjertelyd. [emoji28]

Hadde 145 og 148 i uke 11 på guttene jeg har. Denne vet jeg ikke kjønnet på enda, men fosterlyden låg på 175 i uke 11. Spent!!

Begge gutta mine har ligget på rundt 140, mens frøkna lå på en del høyere.. ;) husker bare ikke hvor mye :p

Våre lå på 156 og 160, men får ikke vite kjønn på noen uker enda [emoji4]

Back
Topp