Hjertelyd og kjønn?

Ajja

Gift med forumet
Hva ligger hjertelyden på hos de små til dere som vet kjønn???

Litt morsomt å høre om guttene/jentene i de forskjellige magen ligger på det samme eller om det er store forskjeller?

Jeg har hørt at det med hjerteslag og kjønn bare er en myte ;)
Min lille prins har de siste gangene ligget på ca 148-150 :)

Her ligger slagene på 148-150 i minuttet, det er jente :)
Sist var det gutt, og han hadde samme :)

Jeg har ligget på nøyaktig 140 til 150 hele tiden. Her er det ei jente. :)

JEg vet ikke kjønn enda, men før lå det på 150, nå ligger det på 130.
Som jordmor sier, det er bare tull med hjertelyd og kjønn, for det stabiliserer seg (og synker gradvis) etterhvert.. :)

Her har hjertelyden vært akkurat den samme med både gutter og jenta på rundt 150.. :)

jordmor mente det er en jente og hittil har den ligget på 140- 155. med gutten lå den hele veien på 150- 155.

Hjertelyden var på 148 sist, vi venter ei jente :) Sist svangerskap var den også i det øvre skiktet, rundt 150-160. Så vidt jeg forstår så er det slik at det hvis man sammenligner hjerterytmen til 1000 guttebabyer og 1000 jentebabyer så vil gjennomsnittetverdien være høyere hos jenter enn hos gutter, men det kan variere veldig individuelt likevel.

Både dette svangerskapet og forrige har hjertelyden ligget på mellom 150-160. Fikk jente sist, og denne gangen blir det gutt :)

På de ande har det stemt - vært rundt 140 (gutter), denne har vært fra 145-170 på målinger :P gutt dette også :)

Sniker litt...
Hjertelyden lå på 164 da jeg var på privat UL i uke 12,legen trodde det var gutt,men i følge myten er d jente om Hjertelyden er litt høy:)
Å lillegullet heter Helena, så d er jente:D

Helena 8/4-13 :D<3

Back
Topp