Hjertelyd og kjønn?

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Til dere som vet kjønnet på babyen i magen, hva ligger hjerterytmen på? Bare litt nysgjerrig, siden vi ikke vet kjønnet - og det tippes i øst og vest!! :-D
Sies jo at jener ligger litt over 140, og gutter er litt under... Men vil høre deres efraringer;-)

Babyen her ligger hele tiden mellom 140-155... Og ja, jeg tipper jente!! ;-D

Gutt, og hjertelyden har ligget på 140 + hver gang den har blitt målt.

Vi venter en av hver, og på hver sjekk har gutten hatt høyere frekvens enn jenta :)

Oioioi!! Jeg er så spent nå, fordi mange sier jeg har spissere mage denne gangen.. Men "magefølelsen" er for meg jente - men det KAN jo være en gutt også da! Da blir det i såfall noe heeelt nytt for oss jenteforeldre!! ;-) 
Gleder meg utrolig til januar nå merker jeg - men først skal vi ha førjulstig - juletid og tiden kommer til å gå fort nok likevel!!

Vi venter gutt og hjertelyden ligger på 140, har en gutt fra før av og hjertelyden lå da også på 140

Vi venter jente denne gang, og hun har ligget på rundt 132-134 på de fleste kontroller ;) Når jeg ventet gutten vår lå han stortsett på over 150 på de fleste kontroller :P

MEN.. så sies det jo at dette med hjertelyd og kjønn, kun er hold i jo nærmere terminen man kommer. Og på de siste kontrollene med gutten vår lå faktisk hans hjertelyd under 140 =) Så det blir spennende å se om hennes hjertelyd også begynner å komme over 140 snart :)

Venter jente og hjertelyden har ligget rundt 140-150 hver gang.
Fikk gutt forrige gang og hjertelyden hans lå mellom 140 og 160 :)

Hadde gutt forrige gang og hjertelyden lå rundt 145-155. Vet ikke hva vi får denne gang, men hjertelyden ligger i samme område, så tipper det blir enda en liten gutt :-)

Her har hjertelyden lagt jevnt på 150 hele tiden, og ul sier jente. Sist låg den også på 150+, og ut kom ei jente.:)

Back
Topp