Hjertelyd :o)

Panny

Andre møte med forumet
Har kjøpt Angel sound for å kunne høre hjertelyd, men forstår at dette er ikkje så lett å finne.. Men kjekt å prøve, hadde bare vært en bonus å fått høre det!!

Er det noen som bruker en sånn? Og hvor tidlig??
Er 8+ 5 , var på tidelig ultralyd i dag, og fikk se et bankende hjerte :D Herlig og en stor lettelse å kunne se at alt er i orden!! Ble gravid i igjen rett etter en sa... Lykke!!

Januardrøm :o) skrev:
Har kjøpt Angel sound for å kunne høre hjertelyd, men forstår at dette er ikkje så lett å finne.. Men kjekt å prøve, hadde bare vært en bonus å fått høre det!!

Er det noen som bruker en sånn? Og hvor tidlig??
Er 8+ 5 , var på tidelig ultralyd i dag, og fikk se et bankende hjerte :D Herlig og en stor lettelse å kunne se at alt er i orden!! Ble gravid i igjen rett etter en sa... Lykke!!

jeg var litt over 9 uker da jeg hørte den med lille mann første gang  brukte samme som du har kjøpt

Jeg var nok litt lenger på vei da jeg brukte den sist gang, men jeg hadde ikke kjøpt den så tidlig :P 

Jeg prøvde da jeg var 8+4 men hørte ingenting. Tenkte jeg skulle prøve igjen om et par dager. Da er jeg 10+0. Tips til hvor jeg skal lete? :)

Jeg har en sånn en:-) husker ikke hvor langt jeg var på vei sist, men litt lenger enn nå iallefall. Jeg har prøvd for et par dager siden, men ingenting å spore...
Husk at det kan være veldig vanskelig å finne hjertelyden, så ikke bli bekymra;-)
Så må du lete langt ned!!! ha på godt med olje.

Har og prøvd en app på Iphone som eg har hørt noen leger bruker, uten hell.. Noen andre som har prøvd den??

Har hørt at du har størst sjangse å finne lyd etter 12 uker.. Så er vel litt tidelig enda :o)

Back
Topp