Jeg presser ikke hardt.Presser dere hardt eller lar dere den gli over?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg presser ikke hardt.Presser dere hardt eller lar dere den gli over?![]()
Da skjønner jegJeg presser ikke hardt.men pittelitt hardere enn å gli over?
![]()
Jeg har ikke funnet ennå. Er 13+0. Blir mer og mer bekymret når jeg ikke finner den :-(
Fant lyd for første gang når jeg var 11+4, prøvde på nytt i går når jeg var 12+3 uten hell. Fant kun min egen (tror jeg).
Dere som finner fosterlyd, er det signifikant stor forskjell på den og deres egen? Vi var ikke i tvil da vi fant lyden sist helg, men litt mer usikre i går... Hørte også et klipp noen andre her la ut av fosterlyden de hadde funnet, og syns den var veldig lik på den vi muligens har feiltolket som min egen... Kanskje fant vi fosterlyden likevel?Men den var i såfall betydelig roligere i går enn sist uke..
Noen erfaringer her?![]()
Ja, bra beskrivelse! Den høres ut som et lokomotivtog ;-) den dunker også i et. Er på en måte ikke pause mellom dunkene slik det er med våres hjertelyden.. Men det er kanskje ikke så rart når de kan ha hjerteslag opp mot 160-170Hjertelyden høres helt annerledes ut enn din egen.... Den går veldig fort... Den høres ut som et lokomotivtogsjekk pulsen din til hjertelyden du finner, da vet du om d er din eller babyen sin
er egentlig ikke vanskelig å høre forskjell
lykke til <3 hærligste lyden <3
Beggehar vi puls på begge sider eller bare den ene siden av magen?