Hjertelyd med doppler

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Har dere funnet hjertelyden alle sammen? For jeg finner bare min egen...

Jeg fant den ganske tidlig, men jeg har litt trening i å lete etter hjertelyden fra forrige svangerskap. Det er ikke alltid like lett å finne den ;-) min er forresten ca på trusekanten, også pittelitt mot venstre :-)

Finner bare min egen på venstre side ved trusekanten, hehe... Skal ikke være lett, var akkurat pga dette jeg egentlig ikke ville ha doppler. Mer bekymra enn jeg var før ja

Vanskelig å få til selv de første gangene...jeg fikk det til her om dagen, men hørtes mye lavere enn jeg hadde trodd, hørte plutselig at det var en rask svak lyd der. Kanskje eet er samme hos deg. For jeg trodd først at jeg ikke fant noe, men hørte etter en sterkere lyd...vanskelig å forklare;-)

Vet på en måte hva jeg leter etter, har hørt lyden hos jordmor og den var lav, kjapp og på en måte langt borte ;-) håper jeg finner den etterhvert, eller så blir jeg gal her! :-)

Jeg har prøvd å finne hjertelyden flere ganger uten å finne den.. Men fant den på lørdag å da var jeg akkuratt 13 uker :) fantastisk lyd <3

Jeg finner den aldri! Men barnefar finner hver gang. Kanskje det hjelper for deg og å få hjelp av noen?

Jeg finner heller ikke! Hvor mye gele bruker dere?

Man trenger i grunnen ikke å bruke mye :-) JM sa man kunne bruke vann også, men det renner så. Jeg bruker den etter jeg har smurt magen med olja mi og det er nok :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg fant ikke da jeg var litt over ni uker og har ikke prøvd etter det
Da jeg er på ferie og ikke tok den med , er 11 uker på fredag så regner med jeg snart finner den . Ble ikke bekymret da jeg prøvde altfor tidlig

Ikke funnet den enda. Er 10+5 i dag. Er noen dager siden jeg har prøvd nå da. Fant den i uke 11 sist.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Har ikke prøvet enda. Venter til uke 12. Hørt det det et størst sjans for å høre da :) har fått se at det slår på tidlig ul :) spesielt :)

Jeg har ikke funnet ennå. Er 13+0. Blir mer og mer bekymret når jeg ikke finner den :-(

Back
Topp