Hjertelyd med doppler!

Silvermist

Betatt av forumet
Den hørte jeg i dag, ingen tvil!
Men jeg har kjøpt en med display, men kom jo ikke opp der. Kan det være at det ikke var kraftig nok til det? Hørtes tydelig, og slo så fort at jeg vet det ikke var min egen puls.

Åååh, så morsomt :-) må få leita opp min doppler også, er bare det at den er i en av sikkert 50 esker med barneting. Hehe. Hvor langt er du på vei?

Så arti :) har prøvd å finne hjertelydn her å men æ har ikke tålmodigheit t å lytt så læng men må vel i grunnj bærre bynnj å ha litt tålmo vess æ ska finnj deinj ;)

Sonoline heter den, kjøpte den på billige-tester.no!

I følge tidlig ultralyd er jeg ca 9+2!

Så gøy!!

Litt hjelp :p mannen mener jeg plager babyen om jeg kjøper doppler etter som vi skal på ultralyd en gang i mnd og høre hjertelyden en gang i mnd hos jordmor :p Hvordan overale han? :-D

Litt hjelp :p mannen mener jeg plager babyen om jeg kjøper doppler etter som vi skal på ultralyd en gang i mnd og høre hjertelyden en gang i mnd hos jordmor :p Hvordan overale han? :-D

Jeg er enig med mannen! :-)

Du skal jo på en UL i mnd, heldig :) Da trenger dere ikke doppler i tillegg vel? :) Vet ikke om det er så lurt å drive med doppler i tide og utide, kan jo stresse babyen...?

Du skal jo på en UL i mnd, heldig :) Da trenger dere ikke doppler i tillegg vel? :) Vet ikke om det er så lurt å drive med doppler i tide og utide, kan jo stresse babyen...?
Ja, der er vi heldige :-D jeg blir lei meg av ting andre har og ikke jeg :-( nei det vet jeg ... :-) er bare 17 dager til ultralyden :-D

Hehe, se heller på deg selv som privilegert som får se babybolla så ofte. :)

Back
Topp