Hjertelyd med doppler

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Dere som har hørt det, hvilken uke?
Har så lyst å prøve, men er redd jeg ikke finner den og blir stresset.. er 10+6[:)]

æ va 11 +5 t legen [:)]

litt over 11 uker, men måtte dytte den godt ned ved skambeinet, og tok litt tid før jeg fant den

ikke hørt enda, uke 12.. men har sett et bankende hjerte på ul [;)]

Hvor får man kjøpt sånn apparat? Ikke bestille på nett altså, men butikkkjeder som selger det.....Noen som vet?

Jeg tror jeg hørte den i dag. Fikk min angelsound tilsendt fra E-bay i dag. Prøvde en stund før jeg fant den, og fant den til slutt ganske langt ned. Gaula etter mannen for å få han til å komme og høre, men da klarte jeg og miste den igjen og lette en godt stund før jeg fant den igjen. Hørtes ut som en gallopperende hest eller noe? [:D]

Jeg hørte selv 11+6 med Magnus, så tror jeg venter noen dager med å prøve..

Afrodite96: hvis du finner din hjertelys, så skal babyen sin gå dobbelt så fort..

Kristine79: Tror ikke de selges i butikker jeg.. Jeg kjøpte min på Finn.no sist. Og en venninne kjøpte for 300 kr på E-bay..

Rebella: Så stressa kan jeg ikke ha vært, at hjertelyden min hørte ut som noe som galloperte i vill fart he he :)

Fant den da jeg var 10+0[;)] Prøvde bare for morroskyld, så ble litt sjokkert! Men er annengangsgravid da...kanskje det har noe å si. Ellers er jeg lengre på veg enn jeg tror.

Jeg fant den i dag! :) Fant først min egen så det var lett og høre forskjellen! Også hørte jeg på linken som FruStina har lagt ut for å sammenligne! [:D]( Jeg er muligens litt lenger på vei enn tickeren viser, 11 uker ifølge tidlig ul)

10 + 1 [:)] Brukte laaang tid, for den slo ikke inn på babywatcheren, pluss at den var veldig lav.

ORIGINAL: Kristine79

Hvor får man kjøpt sånn apparat? Ikke bestille på nett altså, men butikkkjeder som selger det.....Noen som vet?

www.babywatcher.no

ORIGINAL: click

Jeg har ikke funnet noe enda, men leter hver kveld[:D]

Jeg kjøpte min på Teknikkmagasinet, koster 299,-[;)]

har de det på nett? finner ikke jeg..

http://www.mavi.no/index.php?nr=90&case=4&id=716&idkategori=5

Jeg bestilte nå her :

http://www.emimport.net/

Så koselig da [:D]

Back
Topp