Hjertelyd med doppler-kjønn

Madeline

Betatt av forumet
Hei:)

Alle dere som har vært gravide og er gravide, som vet hvilket kjønn knøttet er..

Stemmer dette med høy frekvens er jente og lavere er gutt?

Nysgjerrig etter å ha hørt hjertelyden idag:Heartred
 
Følger denne, og "håper" at det ikke stemmer :hilarious: :bag: stemte med første 160+ og jente. Denne gangen vet vi ikke enda men 160+ nå og :hilarious:
 
Det stemte på min gutt, han lå på under 140 slag. Denne babyen ligger på over 160, men vet ikke hva vi får enda:)
 
Sniker
Nei.. hun lå på 141 og er jente :p
 
Trudde det var omvendt jeg... hvertfall var det omvendt med meg og to venninner som var gravide sist. 160+ sist var gutt hos meg og venninnene mine hadde jenter og lå under.
 
Motsatt her,og har også hørt at gutter har raskere hjertefrekvens enn jenter ,men vet ikke om det er noen ordentlig forskning på det.
 
Ser ut som om konklusjonen er 50/50 uansett hjertefrekvens :shy: som de fleste andre teorier om kjønn
 
Hadde 160 i begge de to forrige svangerskapene (jenter begge gangene) og 160 denne gangen også (gutt), så hos meg later ikke kjønnet til å ha noe å si mtp hjertefrekvensen :)
 
Får gutt, måler 160 i puls hver gang jeg har målt. Stemmer ikke her ❤️
 
Er bare tull. Sist svingte hjertet veldig, som for å ikke gi hint til den teorien. Fikk beskjed om at det var helt normalt, noen ganger sover de dypt og har lavere frekvens, andre ganger er de mer aktive, og får høyere. Er ikke tegn på noe mer
 
Åå er så gøy og spennende å følge med på! Får lyst til å skaffe meg doppler jeg nå :computer012
 
Hjertelyden har vært kjempe høy her. Og jeg har sjekket annenhver/tredjehver dag siden uke 10. Er 14 uker nå. Men TUL i uke 13 viste gutt. Jeg var sikker på jente pga hjertelyden :hilarious:
 
Back
Topp