Hjertelyd med doppler, 11+3

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fikk låne Caremaxx doppleren til tanta mi, og etter jeg trykte den GOD ned i magen hørte jeg tilslutt den vakre hjertelyden! Superkjapp dunking <3
Måtte dobbelsjekke med min egen hjertelyd, men det var jaggu baby sin!! <3
Er så lykkelig, fikk ihvertfall bekreftet at det er liv!

Noen andre som har hørt hjertet?
Hvor langt var du på vei?

Heisann :) Helt fantastisk følelse :) Jeg var 11 + 4 når jeg hørte hjertelyden med min Doppler:)

Jeg var 11+0 da legen til slutt fant hjertelyden på mandag :)
Gleder meg til neste gang :)

Har sagt til meg selv at jeg skal vente en uke med å finne den igjen.. Livmora var ikke så høyt oppe som jeg trodde så det var veldig vanskelig å finne den. Men om en ukes tid burde den jo være et godt stykke oppe :) :)

Jeg har kjøpt angelsound til papsen som en bonusjulegave, spent på om/når vi evt. finner noen hjertelyd! :D

Sist gang hørte jeg den i uke 9+3 :) Men har lånt den bort til søstera mi nå og skal hente den i morgen :) Gleder meg! Er 10+3 i morgen :)

jeg er 14uker på mandag.. Finner enda ikke noe med den der greia.. Men jm sa at morkake ligger forran så da kan lyden la vente litt lenger på seg..Så vi får se.. Har noen 3D video snutter jeg fikk fra UL,der ser jeg knøtte snurre rundt å leke med navlestrenger,så koser meg med den imens:)

Hvor holder du den da? Vet mange holder den for langt oppe. Jeg hadde også morkaka foran da jeg hørte den i uke 9. Men da var det så langt nede som skambenet eller hva det heter. Og der lå lyden lenge :) og man hører lyden fordi om man holder oppå benet :) Verdt og prøve om du ikke har prøvd så langt ned allerede :)

Jeg prøvde i dag(11+4), å var helt sikker på at det var babyen jeg hørte, da lyden kom akkurat der jeg alltid har trudd at babyen ligger.. Men så ble jeg plutselig usikker på om den ikke gikk for sakte :(
Så jeg venter en uke til med å prøve igjen :)

<3 Lille mirakelet vårt <3

Spennende :) Jeg har bestilt meg doppler så den kommer vell om en uke eller to så blir spennende og prøve den ut :D

jeg bestilt også meg en doppler i dag!Gleder meg! Får den vel om to uker er da 13 uker.. så håper vi kan høre noe :)

Back
Topp