Hjertelyd med dopler

Spiredrøm

Forelsket i forumet
I dag er jeg 9+4 og tenkte å prøve å finne hjertelyden med dopler. egentlig uten noen forventninger, er jo fortsatt tidlig! Men jeg fant! Langt nede og litt mot høyre, ca 156 slag/min. Ble plutselig litt mer virkelig det her. Og veldig koselig!
 
Wow! Herlig! :) Jeg er 11+2 i dag og jeg finner ikke hjertelyden. :rolleyes:
 
Det er vel vanligere det egentlig! Det er fortsatt god plass til å gjemme seg og lang ned.:)
Jeg får bare prøve igjen om noen dager. Og være tålmodig :) jeg blir heldigvis ikke bekymret. Men såklart så hadde det vært kjekt å fått hørt det.:Heartred
 
Det er så herlig når man treffer riktig og man plutselig hører "toget" :D Jeg fanget opp lille første gang 8+4 men ikke før siste 14 dager jeg har klart å finne frem hver gang. Har blitt mange minutter med å lytte til gass. ;)

Jeg har flere ( :oops: ) doplere men kun Angelsounds jeg er fornøyd med. Dessverre er appen ubrukelig.

Noen som funnet en annen app å koble dobleren mot, som faktisk klarer å ta opp lyden skikkelig? :)
 
Var så heldig å høre hos jordmor på torsdag (var i uke 10 da). Hun fortalte at det var flaks at vi fikk høre. Hørte tilogmed bevegelse. :) lyden satt heeelt på venstre side hos meg.
 
Er så herlig og samtidig litt rart når man plutselig finner den! Fant den i uke 9 i forrigesvangerskapbselv, denne gang prøvde jeg første gang og fant den langt i det fjerne 7+6:wideyed: fant den igjen i går, da jeg var 8+1, en del sterkere på de to dagene:love017
 
Var så heldig å høre hos jordmor på torsdag (var i uke 10 da). Hun fortalte at det var flaks at vi fikk høre. Hørte tilogmed bevegelse. :) lyden satt heeelt på venstre side hos meg.
Tro om du får jente og jeg gutt da? (Ifølge ramzi teorien)
 
Ja si det! Prøvde å lese litt opp på det tidligere, men ble ikke helt klok på begrepene... Men om noen ønsker å prøve å tolke så er jeg veldig åpen for det :)

trekker det tilbake, hadde lest en dårlig artikkel... om lyden er på samme side som morkaka er festet så er det en jente i følge ramzi-metoden. Svaret får jeg forhåpentligvis på OUL ;)

Så lenge babyen er frisk så er jeg fornøyd <3
 
Back
Topp