Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det normalt...
Har angelsound som jeg bruker jevnlig, synes jeg hører hjertelyden på omtrent samme sted som for 3 uker siden.
Hører den ca 10 cm under navlen, er ikke dette veldig langt ned??
Det samme skjedde meg, men det var hos jordmor. Regner med hun hadde sagt noe om det var uvanlig? Var i ca samme uke som deg. Blir så bekymret når jeg tenker på det, for magen har har heller ikke vokst. Er i uke 18 nå. Vet du om dette betyr noe er galt?
Samme med meg, bebbis ligger langt nede men gjorde det hos jordmor også.
Har bare fått såvidt mage, men har sett et bilde av ei der magen i 4 mnd (ca fra uke 17) ikke er så stor mens i 5 mnd er den mye større tror det varierer med mage for alle, se på fotballfrue da som heller ikke har så mye mage selv om hu er langt på veg hu er godt trent ja, men hvor stor magen er og blir tror jeg varierer fra person til person selv er jeg førstegangs men dette bekymrer ikke meg før jeg får beskjed om fra lege/JM at noe er galt ..
Da satser vi på det! Førstegangs og uvitende! Nærmest alt bekymrer meg.. Får bare vente i spenning da og heller være glad for at alle klærne fortsatt passer
Fikk beskjed om at det er vanlig at baby ligger langt nede helt frem til uke19-20 da jeg var gravid med første..Men d er vel forskjell fra pers til pers også
Tusen takk for svar jenter, godt og høre at noen av dere andre også har det sånn da regner jeg med det er normalt hjertet dunker strekt og det er jo det viktigste <3