Hjertelyd kontra kjønn

Hjemmkos

lykkelig tobarnsmor
Oktobermirakler 2013
Spennende hver gang dette.
Hva ligger hjertefrekvensen på og hvilket kjønn venter du?

Til tross for 4 ultralyder og 3 legetimer har vi enda ike fått høre hjertelyden. Buhu

Har ikke fått høre hjertelyden vi.. Har vært på første kontroll i uke 12, og OUL i uke 18.. Neste kontroll er om tre uker :-)

hæ? har dere ikke hørt hjertelyden??? fikk høre den på ul i uke 9 og på 1. kontroll hos jordmor. Med min første fikk jeg høre hjertelyden hver gang jeg var på kontroll..både hos lege og jordmor...så rart...kansje bare jeg som har vært heldig:)

Har hørt hjertelyden flere ganger, både hos lege og jm :) Den ligger på 148-150 slag i minuttet, samme som med min første som er en gutt :) Veit ikke hva slags kjønn jeg har i magen ennå, oul 16 mai ;) Tipper det blir en gutt til ;)

Har hørt på hjertelyden 2 ganger, og den ligger på rundt 150. Og fikk i dag vite at vi venter en gutt :)

Hørte hjertelyden for første gang i dag på jordmortime :) Den lå på rundt 145, en vet ikke hva vi får enda da :P

Jeg tror sånt er litt tilfeldig,..jordmor tror ikke på det heller..så det blir spennende og se hva som kommer ut om 4.5 mnd :)

Hjertelyden lå på 150. Spent på hva som gjemmer seg i magen, forhåpentligvis får vi se det på oul på mandag :)

Hjertelyden er målt til 170, 145 og 160 ;) og det er en gutt. En ganske aktiv en, kan det virke som ;) siste måling var på oul, mens vi så han turnet vilt.. :P

hæ? har dere ikke hørt hjertelyden??? fikk høre den på ul i uke 9 og på 1. kontroll hos jordmor. Med min første fikk jeg høre hjertelyden hver gang jeg var på kontroll..både hos lege og jordmor...så rart...kansje bare jeg som har vært heldig:)

Her vil de helst ikke gjøre det så tidlig pga. at de ikke alltid finner den selv om det ikke er noe galt. Derfor vil de ikke utsette deg for det om du blir stresset og urolig av det.

På OUL så vi hjerteslagene på skjermen, men lyttet ikke på det.

Jeg har heller ikke hørt hjertelyd enda..sjekket på første time hos jordmor og 2 time hos legen, var ikke noe og bekymre seg for sa de :) kan man høre hjertelyd på ul? :) har oul time 21 mai :)

Jeg har heller ikke hørt hjertelyd enda..sjekket på første time hos jordmor og 2 time hos legen, var ikke noe og bekymre seg for sa de :) kan man høre hjertelyd på ul? :) har oul time 21 mai :)

Ja, hvis de skrur på lyden :) om du vil høre og de ikke gjør det kan du bare spørre :)

Her vil de helst ikke gjøre det så tidlig pga. at de ikke alltid finner den selv om det ikke er noe galt. Derfor vil de ikke utsette deg for det om du blir stresset og urolig av det.

På OUL så vi hjerteslagene på skjermen, men lyttet ikke på det.

Jeg var hos jordmor for ett par uker siden og hun var VELDIG tydelig på at dersom vi ikke hørte noe, så betydde det ikke at det var noe galt :) Så de er nok litt redd for å stresse oss unødvendig :)

Back
Topp