Hjertelyd = kjønn?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Noen sier at en baby med rask hjertelyd er jente og mer langsom er gutt. Tror dere på det? Hvilket kjønn har da din baby? :)

Min første hadde hjerterytme på 140, og var en gutt. Denne har en hjerterytme på 150-160, så er spent på om det er enda en liten gutt eller en liten jente :)

Mener å huske at min forrige ikke hadde så veldig høy hjertefrekvens og det var jente. Men husker rett og slett ikke :P

Jeg har både lest at raske hjertelyd indikerer jente og at det varierer veldig på kjønnene. Jeg husker ikke fra min første graviditet, det er jo snart 9 år siden..

Leste om dette på babydrøm og hjertefrekvensen ble påvirket over hva du gjør også. Stresset du til legetimen f.eks så vil ungen og være stresset.

Med jenta i magen hadde jeg aldri under 160. Har ikke vært på ul enda, men har hørt at det kan stemme. Men vet ikke helt om jeg tror på det:)

Ifølge hjertelyd har jeg hatt fire jenter i magen, men det har vist seg å være bare gutter :) Så det der har jeg null tro på. Kinesisk fødselskart tror jeg heller ikke på, har vist feil på to av de. Ringen snurrer som den selv vil, mormors hårfarge viser ingenting da ei mormor kan ha farget hår under hele perioden hun får barnebarn og får da av begge kjønn, og hva mor blir fysen på sier heller ingenting om kjønn. Det er min mening om alt sånt, men artig å prøve uansett :p Tror det som kan stemme mest er mors egen følelse på kjønn,uavhengig av hvilke resultater man har fått :)

Fikk en negativ rating pga innlegget jeg skrev i denne tråden :p Overraska over at det kom på dette innlegget og ikke noen av de andre der jeg har vært mer "grinete" :p
Aah :p Hehe! Er egentlig mest enig med deg i at slikt er tull, men syns det er morsomt fordiom da :p Og på noen er det jo skremmende hvordan ting klaffer :)

Har forsåvidt lest at viss man får 3 av ett kjønn, er det veldig lite trolig å få noe annet :p

Aah :p Hehe! Er egentlig mest enig med deg i at slikt er tull, men syns det er morsomt fordiom da :p Og på noen er det jo skremmende hvordan ting klaffer :)

Har forsåvidt lest at viss man får 3 av ett kjønn, er det veldig lite trolig å få noe annet :p

Jeg sjekker alt hver gang, fordi det er gøy. Men nesten alle sånne kjerringråd sier jeg får jente hver gang, men det er bare gutter :p Har hatt fire gutter i magen, så tror det blir gutt nå også. Har ingen tro på jente :p

Jeg sjekker alt hver gang, fordi det er gøy. Men nesten alle sånne kjerringråd sier jeg får jente hver gang, men det er bare gutter :p Har hatt fire gutter i magen, så tror det blir gutt nå også. Har ingen tro på jente :p
Hehe, kan hende det overrasker da :D Blir spennende å se! Du må oppdatere. Eller skal dere vente til fødselen med å se? :) Jeg er egentlig sikker på at jeg får gutt Nr 2 nå, men skal ikke si noe for sikkert da :) Bare føles slik ut!

Hehe, kan hende det overrasker da :D Blir spennende å se! Du må oppdatere. Eller skal dere vente til fødselen med å se? :) Jeg er egentlig sikker på at jeg får gutt Nr 2 nå, men skal ikke si noe for sikkert da :) Bare føles slik ut!

Jeg er alt for nysgjerrig til å vente så lenge :p

Back
Topp