Hjertelyd i heimen!

lilleloppe

Andre møte med forumet
Jaaaha!

Jeg tok fram "Angelsound'en" i dag. Forventet jo overhodet ikke å finne hjertelyden, er 10 +6 i dag bare. Men hvorfor ikke prøve for gøy. :-) Og JAGGU!! Der var den!! Så klar og tydelig! Regelmessig og NYDELIG! Brøøøla værre for å få inn gubben på rommet, så han kom springene med hjertet i halsen, stakkar. ( vært monsterkvinnen de siste dagene...) Han så da det største gliset, og ante fred. :-) Han hørte også tydelig det lille hjerte. Løftet øyebrynene og smilte fra øre til øre. :-)

Verdens beste lørdag. :-)

Neon andre som har funnet vidunderlyden? :-)

fikk høre den begge UL jeg har verdt på =)
uke 9 og 13.Magisk =)

fikk høre den begge UL jeg har verdt på =)
uke 9 og 13.Magisk =)

Har også en sånn hjerte-lyd sak, men er ca 12 uker og finner ingen hjertelyd. Men har sett reka på ul 3 ganger allerede, og hjertet slår som bare det:-)

Jeg fant også rett før jeg var 11 uker..

Jeg har morkaken foran nå, så er litt vanskelig å finne hjertelyden men jeg hører alle sparkene!:D

Aha! Det var det som skrapa og braka så veldig der inne da sikkert! Lille loppa som ruller rundt. :-))
MammantilHerman: Det er jo heller ikke vanlig å finne den så tidlig heller,så ingen fare! , og det kan vel også hende du har morkaken forann? :-)

Hadde morkaken forann nesten hele veien forrige gang, og kjente ikke spark før nærmest uke 20, DET var kjedelig det. :-)

Den lå formann sist, men kjente likevel spark fra uke 16:-) Vet at lille reka koser seg i magehuset, så det senest på ul i natt:-) Men gleder meg til å finne hjertelyden, det er noe helt spesielt ved det :-)

Jeg har kjent bevegelser! :) Deilig!

Ja, jeg er neste sikker på at det er babyen man hører! Uansett hvor man tar doppleren kan man ikke høre sånne lyder utenom på livmoren! hehe =)

Jeg er 12+2 og var hos legen i dag, og han sa at han skulle prøve å finne hjertelyden, men jeg måtte love å ikke bli skuffa hvis vi ikke fant den. Men han fant!! Det var så fantastisk å endelig få en bekreftelse på at det er liv der inne <3 Helt herlig å høre på de kjappe små slagene. Nå er det UL om en og en halv uke, så da får jeg SE baby som ligger i magen.. Iihihi <3

Back
Topp