Hjertelyd hos jordmor

Alyssa

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Når fikk dere høre hjertelyden hos jordmor/lege?

Sist gang prøvde hun i uke 8/9, selv om hun sa at det var tvilsomt da det var tidlig. Fikk høre den på neste kontroll i uke 12.

Denne gangen er første kontroll om en uke. Jeg er da 10+5 og spent på om det er mulighet å høre da.. :-)

Alltid hørt på første kontroll, mellom 11-13 uker Men JM har aldri villet fordi det kan være for tidlig og da skaper det unødvendig bekymring.. Men overtalt henne, og sist sa jeg bare at "du vet du finner den på meg så tidlig (vært gravid 3 ganger før)", da lo hun og fant lyden med en gang :D

Jeg var 8+3 og jordmor fant ikke hjertelyden :-)
Det tidligste hun hadde funnet var 10+0 på seg selv etter å ha letet 1 time :-)

Fikk høre på kontroll hos fastlegen :) da var jeg 11+4 ;)

Ble sjekket første gang på kontroll i uke 24 forrige gang, og blir vel det samme nå :)

Var på kontroll i går 13+1 og de ville ikke sjekke , for hvis de ikke finner noe er de pliktig til å sende meg på sykehuset :o

Sniker fra mai, fikk høre fine og sterke hjerteslag hos legen 12+0, han brukte doppler :) Skal ikke til jordmor før jeg er 21 uker på vei, da regner jeg med at det er hjertelyd å finne :)

Når fikk dere høre hjertelyden hos jordmor/lege?

Sist gang prøvde hun i uke 8/9, selv om hun sa at det var tvilsomt da det var tidlig. Fikk høre den på neste kontroll i uke 12.

Denne gangen er første kontroll om en uke. Jeg er da 10+5 og spent på om det er mulighet å høre da.. :)

Har aldri vært tidligere enn uke 14 hos JM, men har funnet hjertelyden hjemme i uke 9 :)

jeg skal til jordmor i uke 17, og hun sa det ikke er sikkert om vi hører noen hjertelyd. Synes det var veldig rart!

Var hos jordmor i dag. Hun sa at hun ikke sjekket fosterlyd enda, da det var for tidlig. Jeg spurte henne om hun ikke kunne prøve likevel, og at jeg var forberedt på at det var for tidlig. Til hennes overraskelse fant hun den, så vi fikk høre den litt før den forsvant igjen :)
Herlig!! :)

Prøvde idag 10+6 hørte hjemme etterpå ❤️ gjemte seg for jordmor, men hørte opptaket og var visst veldig bra det jeg fant :D

Fikk høre det hos legen 10+4!:D

Back
Topp