Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har time til JM på fredag og vi er da 14+1. Tror dere vi kan høre hjertelyd eller vil dem ikke prøve så tidlig? Jeg har bakovervendt livmor i hvertfall
Jeg var der når jeg var 13+1, å hu nevnte ikke noe om å høre etter, så da spurte jeg ikke for tenkte de kanskje ikke gjorde det så tidli i tilfelle man ikke hørte noe...
Fortjener svangerskap fikk vi høre hjertelyden i uke 14. Har time hos lege på torsdag å da er jeg 14+ 1, så da tenker jeg å spørre om hun ikke gjør det automatisk
Jeg var 12+1 og JM spurte om jeg hadde lyst å høre, såklart ville jeg det
Hun opplyste om at det ikke var sikkert hun fant den så tidlig men at jeg da evt. kunne komme innom 1 uke senere og prøve på nytt.
Med en gang hun la proben på magen hørte vi hjertelyden til lille, sterk og klar fantastisk.
Skjønne j ikke har vært så heldig med jordmor som ikke nevnte d engang...å som førstegangs gravid turte j ikke å spørre engang å tenkte bare at da gjorde de d sikkert ikke.....
Misunner alle dere som har fått hørt hjertelyden, må være helt fantastisk
Så heldige dere har vært med deres JM, håper min også er litt medvillig.
Vi skal på UL på torsdag og har JM time på fredag så om vi hører hjertet eller ikke så blir vi ikke engstelige av den grunn. Hadde bare vært så koselig å prøve som 1 gangsmor