Hjertelyd gutt/jente

cria

Flørter med forumet
Jeg har lest noen steder at hjertelyden kan vise hvilket kjønn som lever i det skjulte :)
Noen som har noen formeninger om dette??

Jeg har formening om at det er tull... for det første så hadde Even jentehjertelyd da i tilfelle, for det andre så er det motsatt i Sverige... Dette er bare noe som er for at gravide skal fundere mer tenker jeg.

Hørt at det er senere man kan bedømme det, men ikke så tidlig.. Så prøver og finne litt ut av dette selv, var på ultralyd i går og da var den på 167 :) Så vet ikke om det kan være mest mot jente eller mot gutt ;-p

Jeg vet i hvertfall at en må vente med å sjekke det til hjertelyden har stabilisert seg..helt når det er har jeg ikke funnet ut av.

Men er det ikke ca. 140 = gutt, og ca. 150 = jente?! emoticon

Jeg står ved det jeg sa i første innlegg. Høy hjertelyd skal være jente men Even lå alltid nærmere 160 han under svangerskapet. Bare tull spør du meg:)

Hehe.. ja, det virker liksom litt som kinesisk fødselskart.. enda ett kjerringråd å fundere på.. Ser frem mot ordinær ul så jeg kan stille denne nysgjerrigheten

Tror man noen ganger kan se forskjell, men det er i så fall mot slutten. I starten har alle veldig rask puls. Min gutt hadde ofte "jentehjertelyd", men så lå han jo heller aldri stille inni der ;) da blir jo pulsen høy!

Back
Topp