Hjertelyd 7+5

talula

Andre møte med forumet
Hei jenter! Har lest pa dette forumet en stund og har endelig bestemt meg for a bli med. Virker koselig her [:)].

Er 8 uker pa vei idag. Fant overraskende hjertelyden med Angelsound allerede 7+5 - hadde overhodet ikke forventa å finne noe og ble såklart veldig glad da jeg hørte de etterlengtede hjerteslagene. Fant den igjen i går kveld, 7+6. Dette er min andre graviditet og førstemann er 14 måneder. Testa positivt veldig tidlig denne gangen, 3+3. Og tempa, sa veit at jeg ikke er lenger pa vei.

Noen andre som har hørt hjertelyd så tidlig? Kan det vare flere enn 1 inni der? Begynner nesten å lure litt siden livmora tydeligvis er på vei oppover allerede...

Gleder meg til a folge dere videre [:)].

Bare et spm, du er sikker på at det er babyens hjertelyd du finner?

Livmora kommer tidligere opp andre gang, men hjertelyd så tidlig er uansett ikke vanlig. Altså, babyens hjertelyd. (Puls kan du finne hos far også for den del, så lenge han er levende)

Gratulerer så masse=)

Jeg kommer nok ikke til å prøve ut eller skaffe meg angelsound el. Hadde nok bare blitt paranoid om jeg ikke hadde funnet hjertelyden..

Ja, helt sikker. Horer min egen hjertelyd i bakgrunnen og babyens er langt raskere enn min.

Goy er det uansett, har vart sa redd for a komme pa ultralyd og ikke se noenting. Na slipper jeg ihvertfall det [:)].

Tusen takk Savira!

Nja, det kan fort bli et toegget sverd. Har hele tiden vart veldig klar over at det er godt mulig at baby har det fint selv om man ikke finner noe hjertelyd. For meg har det vart veldig betryggende, men det er nok ikke sa dumt a tenke som du gjor heller. Lykke til pa legetime i morra [:)].

takk og takk:=)

Jeg har veid for og imot på disse dooplerne, og jeg tenker litt sånn: jeg blir paranoid om jeg ikke finner lyden. Også tenker jeg: jeg er jo ikke noen ekspert på dette, så ikke så rart jeg ikke finner den...
men så er det jo en trygghet at man finner den også... så jeg vet liksom ikke...
Vet ikke om jeg tørr...

Jeg skal ikke ha, av flere årsaker. Og er skeptisk til dem generelt. Men det er jo en annen sak

(Har gråtende gutt her, kan utdype senere.)

Back
Topp