Hjertelyd <3

Sukkertøy

Glad i forumet
Igår kveld dro vi på ul. Klarte ikke vente lenger.. hadde egentlig time i midten av okt. Men det er jo for lenge til :p
Vi var usikre på termin, men nå er den satt til 27 mai :D
Er i uke 5+5.. fikk høre hjertelyden igår også .. tenk at en mindre enn en ert har hjerteslag?? :D det var så utrolig deilig å se knøttet! :D
Mirakel baby :D

bf20188f44b28c7b5e3dbe8d7d40ba4f

Så koselig :) Ingen bedre følelse enn å få se og høre sånt.

Såå fint å høre hjertelyden. Kroppen vår er ganske fantastisk som klarer lage noe sånt :)

Kan jeg bare spørre hvor du dro på ul?

Det er jo mye bedre med ul på kvelden syntes jeg, så slipper man spørre om fri :)

Det er en klinikk på lørenskog. Rett ved elkjøp megastore og babyshop. Det lå en jysk der før :) koster det samme som alleris osv. 1600 betalte jeg. :)

Så gøy! Jeg bor langt derfra, så da blir det ikke aktuelt. Jeg ha bestilt ul allerede og fått fri i forbindelse med planleggingsdag den dagen, meeen så ville jeg så gjerne gått litt tidligere også :P menmen

1600kr!?! I ålesubd koster det 800kr privat og jeg synes det var dyrt. Så jeg var så sleip å bytte fastlege til ett annet kontor, hun er spesialist i gyn og kjøpte seg ultralydappart for noen år siden. Så nå får jeg ultralyd på hver kontroll gratis fikk se ett lite frø med hjertr som slo på torsdag skal tilbake 26. September
Eneste kjipe er at mannen nekter å bli med til henne siden han ikkr kan fordra henne. Så han venter til ordonær ultralyd ;)

Det er en klinikk på lørenskog. Rett ved elkjøp megastore og babyshop. Det lå en jysk der før :) koster det samme som alleris osv. 1600 betalte jeg. :)
Hva syntes du om dem? Jeg skal dit neste mandag.. :)

Back
Topp