Hjertelyd <3

bejbi

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Fikk låne en doppler, og fant hjertelyden med en gang! Herlig <3 160 slag i minuttet, og masse sparking/aktivitet fikk vi høre :-D Har verken vært på tidlig UL eller hørt hjertelyden hos lege/jordmor enda, så dette var kjempeherlig <3

Herlig lyd:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så gøy:) Tipper du har jente i magen;) Hjertelyden til alle 3 jentene mine lå på d:D

Ååå <3 skulle gjerne ha lånt en. Men kjøper eller låner blir jeg bare utålmodig og avhengig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk låne en doppler, og fant hjertelyden med en gang! Herlig <3 160 slag i minuttet, og masse sparking/aktivitet fikk vi høre :-D Har verken vært på tidlig UL eller hørt hjertelyden hos lege/jordmor enda, så dette var kjempeherlig <3
Er du langt på vei?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble litt sent svar her, er uten mobil for tiden, blir lite surfing når jeg må innpå dataen hver gang! :-P
Var rett over 13 uker :-D Forrige svangerskap fant jordmora hjertelyden allerede i uke 10!

Jeg var hos legen i uke 12+1 han fant ikke hjertelyden. Det var mye støy. Ble skikkelig skuffet og selvfølgelig nervøs! Skal få låne av ei venninne i neste uke sa er jeg 13+ 5 håper virkelig jeg får høre da

Sent from my iPhone using BV Forum

Ei venninne av meg fant ikke hjertelyden selv, men jordmor fant den først i uke 15 ca. Er ganske vanlig å ikke finne den tror jeg, sjelden noe å bekymre seg for :-) Jordmoren min jeg har denne gangen sa at hun ikke brukte å lytte etter hjertelyd før etter uke 20.

Back
Topp