Hjertelyd<3

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Har hørt hjertelyden med angelsound i dag, for første gang:)<3 9+4 :)

Så moro!!! Jeg gleder meg til jeg kan høre de hos meg også. Verdens fineste lyd! <3 <3

Håper det ikke er lenge til jeg får høre det selv :-)

Jeg går og venter på doppler selv, men den skal komme fra Kina, så det er ikke godt å si når den dukker opp:p gleder meg til å kunne høre på småtten:)

Så heldig du er! :) Det må være verdens beste lyd! :)

Jeg sitter og skal bestille angelsound selv, føler jeg må ha det nå :) Men dere som har det.. Kjøpte dere med sånn ul-gel i tillegg? Eller kan man feks bruke vanlig fuktighetskrem?

Jeg sitter og skal bestille angelsound selv, føler jeg må ha det nå :) Men dere som har det.. Kjøpte dere med sånn ul-gel i tillegg? Eller kan man feks bruke vanlig fuktighetskrem?
Det var fantastisk:) nå vet jeg at det er en liten en der inne:)
Du kan bruke fuktighetskrem, glidemiddel ol.

åh så kosligt! Jeg vil å. :P

Åååå!
Skulle nesten ønske jeg hadde en sånn.
For det er så lenge til neste kontroll.
Ikke noe før ordinær UL...

Jeg brukte gelen som selges i butikken til Angelsounds. Prøvde med bodylotion også en gang, men synes lyden og friksjonen er bedre med ultralydgelen.

Har kjøpt meg en doppler på ebay der jeg kan se hjerteslagene :) Fra den tiden det tar å motta den fra Kina er sikkert reka blitt så stor at jeg kan høre hjerte slaga :)

Sendt fra app'en :)

Så koselig :) Jeg har bestemt meg for å vente til jeg skal til legen/ultralyd om noen uker, gleder meg masse selvsagt :)

Back
Topp