Hjertelyd <3

Mamma'n til 2 troll <3

Glad i forumet
Jeg har vært skikkelig sikker på MA de siste ukene, uten noen spesiell grunn for det. Har doppler og har prøvd å lytte etter bebis, men aldri funnet noe. Prøvde på torsdag uten hell og leita da lenge. Prøvde i dag og hørte hjertelyden med en gang jeg la doppler'n inntil magen <3 Å, for en nydelig nydelig lyd :) Nå er det hele mer virkelig og jeg kan virkelig kose meg med dette tredje og sannsynligvis siste miraklet <3

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Ja, det var deilig å endelig få bekrefta at det er liv :) Er 9+6 i dag, så det har føltes lenge å vente på å få tegn til at det er noe der :)

Termin 26. februar <3

9+6 er jo veldig tidlig å høre lyd da, så da var du veldig heldig som fikk høre :) så godt med et tegn :) håper alt fortsetter bra :)

Det var tidlig å få høre, heldig du :) Tror man må regne med å ikle høre så tidlig, ellers kan man fort bli skuffet ja.

Jeg er 10+6 og har ennå ikke hørt hjertelyden. Bekymrer meg ikke, da jeg vet de fleste ikke finner før rundt eller etter uke 12 :)

Jeg har hørt tidlig i uke 9 med de andre, så jeg ser ikke på det som å være så heldig med å treffe ;) Det virker å være vanlig for meg. Men vet det ikke er vanlig før seinere egentlig :) Men med lenge å vente, så mener jeg at jeg ikke har noe grunnlag for å få tidlig ul, og da er det lenge å vente til oul for å få vite om det er liv :)

Termin 26. februar <3

Jeg fant ikke hjertelyden før uke 12 jeg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vet jeg er heldig som hører tidlig. Tror livmora mi kryper opp fortere enn vanlig :) Men i dag fikk jeg litt kula der jeg lå og skulle vise sambo lyden, for plutselig fant jeg lyden på andre sida av magen :O Trodde ikke de flytta seg SÅ rundt så tidlig?! Håper bare ikke det er tvillinger :P Da dåner jeg tror jeg!

Termin 26. februar <3

Så herlig, fant hjertelyden 10+0 jeg:) finner den igjen omtrent på samme plassen hver gang, ikke mye den har flyttet på seg :) <3

Back
Topp