Hjertelyd <3

Aaaww... Så herlig. Med ultralyd eller?

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

har du fått høre hjerte allerede? legen sa at det var for tidlig å høre det når jeg spurte :( dårlig gjort av han, men gleder meg når jeg får jordmor jeg, myyye korsligere =)

Så herlig:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Hørte med doppler selv hjemme :)
Livmora mi er høyt oppe :) hørte den idag også en liten stund før jeg fant min egen puls da :) ImageUploadedByTapatalk1374223487.756457.jpg

Å gud så gøy! Lett om jeg skal kjøpe doppler!
Men er ikke det veldig tidlig til å høre på doppler?
:)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jo det er veldig tidlig :)
Fleste hører vell ikke noe før etter uke 11 som jeg har lest men har jo de som hører tidlig også som meg, hihi :)

Bestilte på ebay til ca 180 kr med ultralyd gele :)
Men det finnes noen på finn.no også så kan jo sjekke der :-D

Kjøpt! Haha :D

Men hvordan vet du forskjellen på din egen puls og barnets hjerteslag? Kanskje et dumt spørsmål, men

Kjøpt! Haha :D

Men hvordan vet du forskjellen på din egen puls og barnets hjerteslag? Kanskje et dumt spørsmål, men

Sjekk din egen puls på håndleddet. Ligg vel ca rundt 70 slag i minuttet og babyens/fosterets puls e alltid høyere

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Ja selvfølgelig, burde vell tatt meg en tur til legen hadde jeg hatt hvilepuls på 160 :p

Det var visst et dumt spm :D

Hihi, jeg også fikk den at var min puls på 160 så vat jeg innlagt på sykehus for lenge siden ;-p
For jeg også spurte om det var min egen puls xD

Fikk selvfølgelig kjempe trua å sprang ned i kjelleren for å finne frem doppleren! Men, hvor er den!?!? :-( Det er ikke lenge siden jeg såg den, men nå når jeg trenger den er den borte!!! Er det ikke typisk!? :-P

Back
Topp