Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fant endelig hjertelyden til babyen. Mellom 144-158 slag. Var litt vanskelig å treffe akkurat, samtidig som lyden ble litt borte. Måtte mye frem og tilbake men den flyttet vel på seg )
Så gøy , er utrolig kjekt og høre hjertelyden av den små Her fant jordmor den for meg i uke 12 + 3 var en herlig følelse Var ikke så enkelt å finne den , men når hun fant den hørte vi lyden tydelig lenge
Jeg også har doppler hjemme, har prøvd å ikke brukt den så mye, men må ta den fram minst en gang i uka er så morro for nå finner jeg den med en gang! elsker å høre lyden av hjertet til lillegull!<3
Så kjekt med dobbler, her ble jeg anbefalt ikke å kjøpe så vi får se hva jeg gjør Klarte meg fint uten med første , men kjenner det frister å kjøpe
Jeg fikk beskjed av jordmor at det var lite vits i vertfall nå som det ikke er lett å finne hjertelyden selv . Men vil tro jeg hadde funnet den nå som jeg er lenger på vei, kjenner nå liv så
Hvor langt er du på vei ?
Og hvor kjøpte du dobbleren din er jo så mange forskjellig
Jeg sleit litt med å finne hjertelyd men har finni den hver gang i 2-3 uker nå jeg er 13 uker idag! skjønner igrunn godt at jordmor råder til å ikke kjøpe, for man kan jo bli veldig redd om man ikke finner den, men jeg prøver bevisst å ikke bruke den mye siden jeg fort kan bli bekymra jeg kjøpte min på nettet, fikk en link av ei her inne men den heter angelsound å jeg ga rundt 400 for min