Hjertelyd❤️

Lia2018

Blir kjent med forumet
Var på andre svangerskapskontroll hos jordmor i går. Uke 13+2 og fikk høre hjertelyd med doppler<3 Fantastisk å høre det denne gangen også! Noen andre som har vært på kontroll nå?

Skal ikke før til uka, men har hørt når jeg har vært på UL.
Får ikke lov å høre så veldig tydelig hjemme, men får nå et snev av den fine lyden

Har hørt hjertelyd begge gangene jeg var på tidlig ultralyd. Hos jordmor prøvde vi ikke doppler for jeg var hos gynekolog dagen før :)

Jeg var hos JM i går på kontroll nr 2. Hun klarte ikke denne gangen heller å finne hjertet. Blei derfor sendt på UL med en gang. Alt helt i orden der inne. Så det bli min 3 TUL offentlig.

Har første kontroll hos jordmor 11 april, uke 16 [emoji4] har hatt 1 TUL når jeg var 7+6, skal på nytt nå på tirsdag som kommer, da er jeg 12+0 [emoji173]️ Så har hørt hjertelyd, og gleder meg til å høre den på nytt [emoji7]

Koselig og høre skal til til torsdag da er jeg 13+6 håper å høre den da

Var på tidlig ultralyd i dag og er 12+0, jeg hadde helt rett selv på når termin er i forhold til det jordmor sa og:) fikk se en liten aktiv baby som ikke ville ligge stille :Heartred Hjertelyden hørtes veldig bra ut og må si det var en magisk lyd å høre for en førstegangs gravid :love7 glad jeg gikk på tidlig ultralyd så kan jeg slappe litt mer av og begynne å glede meg :)

Back
Topp