LittleBiii
Forumet er livet
Jeg er så sliten og fortvilet nå at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Går gjennom et samlivsbrudd og alt er så vondt og forferdelig trist. Det var mitt valg å gå, da han har såret meg så utrolig mange ganger. Han har reagert med å være helt fraværende og har nesten ikke vært tilstede de siste to ukene. Så da ligger alt ansvar her hjemme på meg. Jeg sover dårlig, og er helt i kjelleren for tiden føler jeg. Prøver så godt jeg kan å holde meg oppe for barnas skyld, og pga jobb, men idag knakk jeg helt i sammen foran barna. De testa grensene veldig og ville ikke høre på meg. Jeg ble så sint og frustrert at jeg kjefta og gråt om hverandre. Nå har jeg så ufattelig dårlig samvittighet og føler meg som verdens verste mamma Klarer ikke helt å se for meg hvordan det skal bli bra igjen. Selv om det var mitt valg å gjøre det slutt, så gjør det utrolig vondt og det var et fryktelig vanskelig valg å ta. Det er så skummelt for meg som er vandt til å ha kontroll, å ikke ha kontroll på noe av det som skjer framover. Jeg aner ikke hvordan det blir med økonomien, jeg vet ikke hvordan barna kommer til å ta det, om jeg klarer meg gjennom alt, og har ikke peiling på hvor vi skal bo. Er et evig tankekjør og det sliter meg helt ut. Føler meg helt forferdelig og har det ikke bra