Hjerteknuseren Lucas hilser på *bilde*

MariaR83

Gift med forumet
Hei jenter! [:D][:D]
Har hatt noen dager i dvale fra BV. Nyter min nye tilværelse som mamma, er så deilig!! [:)] 
Skal skrive fødselshistorie når jeg er klar for det, trenger å komme inn i litt rutiner her hjemme først.

Prinsen min er så snill og god og er helt nydelig perfekt. Har kommet godt i gang med ammingen, fått masse masse melk, og han suger med stoooor lyst!! Han får rett og slett ikke nok av pupp, og kunne ligget der i timesvis om han fikk lov!! [:D] Så litt sår og øm har jeg blitt, siden jeg ikke var "streng" nok i begynnelsen, men klarer jeg fødsel uten bedøvelse skal jeg klare litt såre brystvorter og! [;)] (purelan er helt fantastisk til såre brystvorter forresten!).

Prinsen min har fått navnet  Lucas

Her er et bilde av hjerteknuseren min:

Kjempe herlig gutt du har fått [:D] gratulerer igjen!

Nydelig liten tass med verdens fineste navn! [;)][:D]

Jeg sliter med såre brystvorter jeg også. Her er det melkeoppsamlere som er tingen, sånn at ingenting gnikker på de, og så pøse på med PureLan. Blir sakte men sikkert bedre. [:)]

Håper du fortsetter å kose deg med Lucas'en din! Det er herlig å være mamma til sånne små hjerteknusere! [:D][:D]

Tusen takk alle sammen!! [:D][:D]

ORIGINAL: Delirious

Jeg sliter med såre brystvorter jeg også. Her er det melkeoppsamlere som er tingen, sånn at ingenting gnikker på de, og så pøse på med PureLan. Blir sakte men sikkert bedre. [:)]

Håper du fortsetter å kose deg med Lucas'en din! Det er herlig å være mamma til sånne små hjerteknusere! [:D][:D]

Tusen takk! [:D] Ja melkeoppsamlere har jeg kjøpt og, men leste at det ikke var bra å ha de på i mer enn 40 minutter av gangen (har kjøpt Avent sine) pga de kunne blokkere melkegangene. Men funket gjorde de iallefall! Har kjøpt store ullinnlegg, de varmer godt! [:)]

ORIGINAL: MariaR83

Tusen takk alle sammen!! [:D][:D]

ORIGINAL: Delirious

Tusen takk! [:D] Ja melkeoppsamlere har jeg kjøpt og, men leste at det ikke var bra å ha de på i mer enn 40 minutter av gangen (har kjøpt Avent sine) pga de kunne blokkere melkegangene. Men funket gjorde de iallefall! Har kjøpt store ullinnlegg, de varmer godt! [:)]

Jeg bruker de bare på en pupp om gangen, den som jeg nettopp har ammet fra. For da er den ikke så sprengt at oppsamleren klemmer på puppen. Da kan jeg gå med den litt lenger om gangen. [:)] Jeg har Medela sine jeg da, og syns de er myke å ha på. Hjelper iallefall veldig! [:D]

ORIGINAL: Lovee

Kjempe herlig gutt du har fått [:D] gratulerer igjen!

ORIGINAL: LilleTrym

Åååå.....for en nydelig gutt du har fått deg[:)]

Gratulerer så mye!

Så nydelig han er Og så fint navn han har fått

Godt å høre at du storkoser deg, ingenting er bedre enn det Gleder meg til å lese fødselshistorien din

Back
Topp