Hjerteklapp

Elisabet

Glad i forumet
Har den siste uka slitt med hjerteklapp og sterk, ujevn puls. Det er ikke vondt, men veldig ubehagelig og noen ganger begynner jeg å hoste av det. Er mange ganger i løpet av en dag. Er det noen som har opplevd det samme?

Ja sånn hadde jeg det en periode også. Veldig ubehagelig!!
Men jeg leste ett sted at det hendte det skjedde, og det var visst ikke noe farlig.. Tror det hadde noe med at babyen kanskje trykket på ett eller annet der inne..
Har ikke merket noe på en stund nå heldigvis.

Jepp samme her! nå er ikke jeg så langt på vei som deg/dere da men.. har likevel hatt flere episoder der hjertet omtrent har hoppa ut av halsen uten at jeg har beveget meg eller lest noe skummelt.. hjertet har også en tendens til å snøre seg sammen, omtrent som når man vrir opp en klut.. dritvondt! da kjennes det ut som om hjertet må vries på plass før det er OK igjen [&:] . Tror det bare er muskelsammentrekninger i hjertet- ingen ting å uroe seg for. Hjertemuskulaturen er jo en ganske kraftig sak så .... [8|] tvi tvi [:)]

Jepp hele tiden omtrent, jordmor sa at det var helt normalt da hjertet pumper dobbelt så mye blod nå når vi er gravide[:D]

Det viste seg at hjerteklappene mine ikke bare var hjerteklapp. Det ble verre de siste dagene, så jeg dro til legen. Der tok de ekg, og det viste seg at jeg har ekstra hjerteslag, for raske hjerteslag og høy puls. Så da var det rett til ahus for masse tester og MASSE venting. Boring. Men alt så visst fint ut, så jeg må bare leve med dette til ungen er ute. Liker det ikke helt, men jeg må jo bare stole på det de sier[&:]

ORIGINAL: Elisabet

Det viste seg at hjerteklappene mine ikke bare var hjerteklapp. Det ble verre de siste dagene, så jeg dro til legen. Der tok de ekg, og det viste seg at jeg har ekstra hjerteslag, for raske hjerteslag og høy puls. Så da var det rett til ahus for masse tester og MASSE venting. Boring. Men alt så visst fint ut, så jeg må bare leve med dette til ungen er ute. Liker det ikke helt, men jeg må jo bare stole på det de sier[&:]

Oj så ekkelt da.. Hjelp! Sorry altså, får dårlig samvittighet jeg nå når du sier det, når jeg svarte deg og bla bla bla.. [:(] [:(]
Huff. Godt du har fått sjekket det da, og at det ikke er noe farlig iallefall.
Men skjønner at det er fryktelig ubehagelig..

Klem

sån hadde jeg det de 3 første ukene av svangerskapet. veldig ubehagelig og litt skremmende. Kansje du bør ta deg en tur til legen?

Kjenner meg godt igjen der ja. Veldig ubehagelig. Sliter med det enda, men jeg har dessverre ikke funnet noe som kan gjøre det bedre.

Back
Topp