Hjerteklapp!!! og SINNE!!! (litt lang)

Lykkedokka

Glad i forumet
Jeg og mannen min satt og hadde det ganske hyggelig her om kvelden, mamma var innom en tur og spiste middag sammen med oss. Etter hun hadde dratt måtte jeg på do... Og gjett om jeg fikk SJOKK. Det ble farge på papiret. Jeg ble fullstendig hysterisk, gråt og var veldig fortvilet. Jeg har aldri før vært gravid, og visste ikke hvordan dette fungerte. Så jeg ringte til legevakten, der sa hun at siden jeg var i 8. uke, måtte jeg nok ha en utskrapning. Jeg ble sjokkert. Har jeg virkelig mistet????
Jeg ringte videre til mamma, andre legevakter. Tok sikkert 5 telefoner bare for å være sikker. Men de andre som jeg snakket med på legevakter rundt om kring, de sa jeg ikke skulle bekymre meg, det var helt vanlig, det kunne være rester etter tidligere mens.
Jeg roet meg ned og bestemte meg for å sove litt på det. Tok kontakt med fastlegen dagen etter, og da kunne jeg slappe av. Ingenting er galt, og knøttet er der ennå[:D] heldigvis.... Men hvorfor i svarte sitter det damer på legevakter og er helt sikre på diagnose før de i det hele tatt har sjekket pasienten. akkurat som man ikke er bekymret nok fra før??????

Tjo.... det var en utblåsning fra min side..... Ble langt dette...Håper dere slipper å oppleve det samme.[>:]

huff stakkars deg. når jeg gikk med sønnen min begynte jeg å blø på morgen ringte til fastlegen og fikk UL time etter 2 timer etter jeg hadde snakket med fastlegen. alt hva bra heldigvis og jeg blødt i livmorhalsen hva i uke 9. det er mange tlf damen/menn som ikke vet hva dem snakke om.

Det går ikkje ann å gjere slikt!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]   Dei burde skamme seg, for å sei slikt til folk som er nervøse...... 

Kanskje du bare hørtes veldig sikker på at du hadde mistet i telefonen, så gikk dama ut fra det og sa det med utskrapingen?

Men fulsltendig unødvendig av henne å si det med utskrapingen altså[&:]

For å si det slik, jeg beskrev veldig nøye hva jeg så, så hun konkluderte helt på egenhånd. Mens min fastlege sa at jeg ikke behøvde å stresse, og bare slappe av. Jeg skal til UL til tirsdag, så da får jeg vel det helt sikre svaret da. Og jeg har jo symtomer så det holder og litt til, så jeg er ikke så veldig bekymret[;)]

Fy f........ [:@] Jeg hadde klikket på den dama.

Sist svangerskap klikka jeg på vikarlegen til legen min. Hun klarte ikke finne hjertelyden, i uke 27. Jeg var kjempe redd for at jeg hadde vært veldig syk og nesten ikke fått i meg mat eller noe. Hun klarte ikke å finne den og gikk for å hente en aen lege. Ble reddere å reddere å blekere å blekere. Neida, hun hadde glemt å ta gele på den der man hører med!! [:@] Å jeg tenkte ikke over det, tenkte kanskje hun hadde et annet aparat en jordmor. Da var jeg sint da....

ORIGINAL: Embriks mam

jeg er helt målløs, kan ikke si noe sånn da til en som ringer og er bekymret, fy [:@]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] for noen folk[:@][:@][:@]

Skjønner godt du blir redd da ja[&:]
De som sitter i tlf har ikke lov å gi diagnoser over tlf[>:]
Bra alt var i orden da![:D]

Skjedde en gang med min sønn også. Ringte ned på legevakta. Hun spurte og gravde på hva slags symptomer han hadde. Det er jo bra det at de er nøye, men så sier hun:
Ja... men det her er skarlagensfeber dette... Det går over...
Heh.. sier jeg. Vi vil gjerne få sjekket det ut da?[8|]
Var inne hos en lege og det var IKKE det han hadde[:-]
Kommer ut igjen så sier ho jeg prata med i tlf:
Var skarlagensfeber sant? [8D]

Så stol ikke på det de sier i tlf.. De må jo se pasienten først.
Det gjelder også leger, de kan jo ikke si hva som er galt over tlf[8|]

Det er helt utrolig. Det virker liksom litt som om det er noen som jobber på disse legekontorene som ikke vil ha pasienter inn til seg fordi da må de faktisk jobbe mens de er på jobb. Jeg kommer nok ikke til å stole på noen andre enn jordmor og fastlegen fremover nå iallefall-

Kjedelig når andre forteller det du selv sprekker av glede for å fortelle kanskje litt senere. Dårlig gjort av andre...

Back
Topp