Hjertefrekvens og kjønn

JuniSpire

Glad i forumet
Myten sier jo over 140 .- jente og under 140 - gutt...
Er det noen som har noen egen erfaring på dette ?
Jeg mener at jeg heletiden lå under 140 med gutten vi har... men jeg husker ikke for sikkert... nå ligger den derimot ganske konstant på 148...

Noen som har tall på sine barn ?

Storesøster lå på 130-145 hele tiden. Baby i magen har lagt på 150-171 på målingen og ul viste stor sannsynlighet gutt, så stemmer ikke akkurat her :p

Jeg hadde 157 slag i minuttet på ul, men mini lå ikke stille så vanskelig å se hva drt var. Men på jordmødrene(tvserie) så er det en så tipper kjønn ut i fra hjerteslagene. Og får mye rett;) mener gutter har mindre

Gutten min lå hele tiden på ~150 sist!
Men har hørt at man har sjekket dette og halvparten av gangene stemmer det og halvparten ikke-Hehe!

Gutten min lå hele tiden på ~150 sist!
Men har hørt at man har sjekket dette og halvparten av gangene stemmer det og halvparten ikke-Hehe!
Omtrent som med alle andre sånne kjønnsgjettemyter. Det er jo faktisk rimelig stor sjanse for å få rett i nesten alt man påstår. Om jeg sier at "hvis mor bruker bomullstruser blir det gutt" - så stemmer jo det på mange guttemammaer (og omtrent like mange jentemammaer :p)

Omtrent som med alle andre sånne kjønnsgjettemyter. Det er jo faktisk rimelig stor sjanse for å få rett i nesten alt man påstår. Om jeg sier at "hvis mor bruker bomullstruser blir det gutt" - så stemmer jo det på mange guttemammaer (og omtrent like mange jentemammaer :p)

Hahahaha! Så sant, så sant:-) men hadde vært fint om det var en god indikasjon da- Så kjedelig å vente for å finne ut!

Jeg hadde guttepuls hos legen, men i dag hadde jeg jentepuls hos jordmor :p

Ligger på 160, men vet ikke hva det er enda, så kan bli spennende å se om myten har rett ;)

Ikke stemt her da alle har liggi ganske likt. Men mener å ha hørt at opptil termin stemmer den teorien der bedre. Nå er der alt for tidlig.

Ligger på 160 her ca...
Mener begge mine har lagt på 150 sånn fra halvveis og ut svangerskapet.
Har en gutt og en jente.

På UL for 3 uker siden var den 150 og hos JM denne uken var den på 156 :)

Back
Topp