hjertefeil?

Babyx7

Forumet er livet
Gulljenta vår på 13 måneder har en hjertefeil.
Fikk telefon fra rikshospitalet idag. Hun har fått time fredag 7 oktober. Da skal hun undersøkes og ta rtg.
Da vil de også vurdere om hun skal opereres nå, eller utsette det.[:(][:(]

Lurte på om det er flere her som har barn med hjertefeil???????

Ouff stakkars...

Klem til deg!

Uffda, det var jo ikke noe hyggelig [:(] Jeg har ingen unger sjøl, men jeg har ei kusine som er født med lungefeil. De sa at ho ikke kom til å bli mer enn maks 10 år, men nå er ho 25 år og frisk og rask- mot alle odds!!! Ønsker dere lykke til- skal tenke på dere på fredag [:D][:D]

Helt fra hun var født har hun hatt en bilyd på hjertet. Legene trodde at det var noe som var helt ufarlig siden farmora og kusina hennes også har det. Da hun var hos lege på SSA(sørlandet sykehus arendal) i juni fant han ut at hun har hull i hjertet og en forsnevring. Mest sannsynlig må det opereres, men det er usikkert når det blir.

Hei Nina!

Kjempetrist å lese om jenta di.. [:(]

Ville bare fortelle at lillesøsteren min var født med bilyd og hull i hjertet. Hun var en del på sykehus for oppfølging, men det ordnet seg og forsvant oppigjennom årene.

Håper det ordner seg for jenta di! Det går nok så bra så! Legene vet hva de gjør. [:)]

Klem fra Tullmusa!

huff...stakkars dere[:(]
bra det ble oppdaga tidli da...
å håper alt går bra...[:D]er fælt når små barn skal bli rammet av noe sånt...[&:]

Takk for all støtten deres.
Det går nok bra.
Følte jeg fikk hjertet opp i halsen da de ringte fra rikshospitalet. Gruer meg veldig til det, men blir jo bedre å bli ferdig med det[&:]

Back
Topp