Venterpåjulibaby⭐️
Betatt av forumet
Hvor får jeg kjøpt dette? Finnes det butikker som selger det eller må man kjøpe på nett? Noen med anbefalinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble helt overrasket over leveringtiden... den ble bestilt rundt 3/4 tiden i går og i dag var den her allerede. Vanligvis tar pakker hit opp mot en uke. Helt fantastisk å høre et lite bankene hjerteJeg bestilte Angelsound i går. Spent på når den kommer, leveringstiden var 1-3 dager. Gleder meg som en unge
Ble helt overrasket over leveringtiden... den ble bestilt rundt 3/4 tiden i går og i dag var den her allerede. Vanligvis tar pakker hit opp mot en uke. Helt fantastisk å høre et lite bankene hjerte
Bestilte fra angelsound i går, fikk den i dag nå har jeg akkurat sittet å hør på et bankende hjerte noe sååå fantastisk
Bestilte fra angelsounds.noHvor bestilte du fra?
Bestilte fra angelsounds.no
Hehe, jeg bestilte angelsound classicMer mas men hvilken av de kjøpte du? Er så usikker på hvilken jeg skal kjøpe, viss jeg skal ha
Bestilte fra angelsound i går, fikk den i dag nå har jeg akkurat sittet å hør på et bankende hjerte noe sååå fantastisk
Er i slutten av uke 9 nå, går inn i uke 10 på fredagHvor langt er du på vei forresten?
Er i slutten av uke 9 nå, går inn i uke 10 på fredag
Hvor langt er du på vei?Heldig
Hvor langt er du på vei?
Herlig!8+2 i dag
Herlig!