G Gæmmis Elsker forumet 30 Jul 2009 #1 Andre her som har hjertebank? Fikk det nå, det er litt ubehagelig[&:] Hva er egentlig best å gjøre når man får det slikt?
Andre her som har hjertebank? Fikk det nå, det er litt ubehagelig[&:] Hva er egentlig best å gjøre når man får det slikt?
Rakosy Elsker forumet 30 Jul 2009 #2 er vel bare å slappe av.. blir værre om man stresser over det har jeg hørt.. men ja, det er ekkelt[:'(]
er vel bare å slappe av.. blir værre om man stresser over det har jeg hørt.. men ja, det er ekkelt[:'(]
G Gæmmis Elsker forumet 30 Jul 2009 #3 ORIGINAL: Rakosy er vel bare å slappe av.. blir værre om man stresser over det har jeg hørt.. men ja, det er ekkelt[:'(] Rommet med psykologbenken var opptatt i dag, så jeg la meg rett ned på gulvet på kontoret jeg[:D] Mer avslappet kan man vel ikke bli[:D] Men skal man heve benene når man har hjertebank, eller holde de nede?
ORIGINAL: Rakosy er vel bare å slappe av.. blir værre om man stresser over det har jeg hørt.. men ja, det er ekkelt[:'(] Rommet med psykologbenken var opptatt i dag, så jeg la meg rett ned på gulvet på kontoret jeg[:D] Mer avslappet kan man vel ikke bli[:D] Men skal man heve benene når man har hjertebank, eller holde de nede?