Hjertebank

Navlehøyde

Flørter med forumet
Noen flere som sliter med hjertebank og rask puls?
Kjennes som hjertet innimellom slår noen ekstra harde slag, og det føles ubehagelig. Hadde ekstraslag før jeg ble gravid også, men har blitt mye oftere og verre nå. Noen andre som kjenner seg igjen?

Ja, jeg opplever det samme. Hadde det sist gang og, og fått beskjed om at det er fordi det er mer blod å pumpe rundt i kroppen. Ikke at det hjelper når man ligger våken om natten og ikke får sove selv om man er kjempetrøtt :happy::nailbiting: sliter fortsatt med kvalme og, så biiittelitt sliten.:smiley-ashamed004

Hadde det ekstremt forrige svangerskap, både før, under og etter. Heldigvis ikke kjent noe til det denne gangen! Tror det rett og slett var hormonelt og fikk høre jeg hadde noe ekstraslag, men ingenting farlig heldigvis. Har du det opp mot fødsel følger de litt ekstra med da en fødsel er ganske tøft for kropp og hjertet :)

Ja, jeg opplever det samme. Hadde det sist gang og, og fått beskjed om at det er fordi det er mer blod å pumpe rundt i kroppen. Ikke at det hjelper når man ligger våken om natten og ikke får sove selv om man er kjempetrøtt :happy::nailbiting: sliter fortsatt med kvalme og, så biiittelitt sliten.:smiley-ashamed004
Ja det er jo en naturlig forklaring og ikke noe farlig, men er veldig slitsomt når det setter igang ved legging ja!:rolleyes: Får håpe det roer seg etterhvert, er jo nok andre ting som er slitsomme under en graviditet:whacky011

Hadde det ekstremt forrige svangerskap, både før, under og etter. Heldigvis ikke kjent noe til det denne gangen! Tror det rett og slett var hormonelt og fikk høre jeg hadde noe ekstraslag, men ingenting farlig heldigvis. Har du det opp mot fødsel følger de litt ekstra med da en fødsel er ganske tøft for kropp og hjertet :)
Godt å høre at det er flere som har opplevd, er jo skummelt med en gang det er noe med hjertet. Og godt å høre at det er ekstra oppfølging hvis det skulle være nødvendig. Håper du slipper unna helt denne gangen:)

Jeg sliter også med hjertebank og høy puls. Ligger på sofaen og det føles ut som at jeg nettopp har lagt meg ned etter en hard treningsøkt. Hjertebankene kommer ved litt rask og uventet anstrengelse, varer lenge. Blir veldig svimmel.
Heldigvis ikke noe farlig, bare ubehagelig og slitsomt :dead:

Ja høyere puls og et hjerte i utakt her også.. slitsomt til tider. Ekstra ekkelt når man legger seg. Skal sies at jeg har hatt dette med urytmisk hjerte siden jeg var tenåring så har blitt vant til det på et vis, men det blir litt ekstra når man er gravid. Er visst ganske vanlig.

Jeg sliter også med hjertebank og høy puls. Ligger på sofaen og det føles ut som at jeg nettopp har lagt meg ned etter en hard treningsøkt. Hjertebankene kommer ved litt rask og uventet anstrengelse, varer lenge. Blir veldig svimmel.
Heldigvis ikke noe farlig, bare ubehagelig og slitsomt :dead:
Hos meg kommer det når jeg sitter i ro, så blir så overrasket hver gang det dunker til. Svimmel appåtil er slitsomt, det har jeg heldigvis sluppet unna denne gangen. Føler med deg!

Ja høyere puls og et hjerte i utakt her også.. slitsomt til tider. Ekstra ekkelt når man legger seg. Skal sies at jeg har hatt dette med urytmisk hjerte siden jeg var tenåring så har blitt vant til det på et vis, men det blir litt ekstra når man er gravid. Er visst ganske vanlig.
Ja skjønner at det er vanligere enn jeg tenkte. Er veldig slitsomt, men vi får heller ta det som enda en bekreftelse på graviditeten, hvis vi skal prøve å tenke positivt :laughing002

Jeg har også hjertebank! Til tider veldig mye.
Dere som har det, har dere det ofte ila dagen?
Jeg kjenner spesielt mye i perioder der jeg er sliten.. har da lettere for å få høy puls, og synes hjertet virker veldig urolig/lite som skal til for å få hjertebank.

Jeg har også hjertebank! Til tider veldig mye.
Dere som har det, har dere det ofte ila dagen?
Jeg kjenner spesielt mye i perioder der jeg er sliten.. har da lettere for å få høy puls, og synes hjertet virker veldig urolig/lite som skal til for å få hjertebank.
Jeg har det ofte ja. Kjenner det mest når jeg er rolig eller slapper av. Ikke tenkt på om det er verre når jeg er sliten, men det er jo logisk egentlig

Har alltid slitt med å kjenne ekstra slagene, spesielt når jeg slapper av. Har hatt perioder før graviditeten å der jeg plutselig føler jeg har mye høyere puls, og kjenner hvert slag mer, men er usikker på om det er mer nå enn før :whacky011

Back
Topp